8 תשובות
הולכת לעשות בדיקה *לא ביתית* כדי לוודא
*רצוי ואפילו עדיף pcr*
אם את חיובית גם שם את מדווחת למשרד הבריאות
*רצוי ואפילו עדיף pcr*
אם את חיובית גם שם את מדווחת למשרד הבריאות
תעשה בדיקת pcr אם ככה קוראים לזה
עריכה- מסתבר שיותר לא עושים בדיקות pcr או משהו אז פשוט תעשה בדיקה מפוקחת יותר
עריכה- מסתבר שיותר לא עושים בדיקות pcr או משהו אז פשוט תעשה בדיקה מפוקחת יותר
בדיקת אנטיגן מפוקחת
p c r
אתה צריך לעשות את הבדיקת אנטיגן של מד"א. אם אתה יוצא חיובי (כלומר חולה קורונה) אתה נשאר ל10 ימים בידוד. במידה והפעם אתה יוצא שלילי, זה תלוי- אם אתה מחוסן/מחלים יש לך פטור מבידוד, אבל אם אתה לא מחוסן/לא מחלים אתה נכנס ל7 ימים לבידוד ושחרור שוב באנטיגן של מד"א
עושה pcr כדי לבדוק שזה באמת נכון
עושה גם pcr
עושה בדיקת אנטיגן מפוקחת של מד"א
לכל התשובות מתחתיי, לא עושים pcr לאנשים שהם לא 60+ אי בקבוצות סיכון.
אז שוב, במידה ויוצא חיובי בבדיקה הביתית, עושים בדיקת אנטיגן לא ביתית.
לכל התשובות מתחתיי, לא עושים pcr לאנשים שהם לא 60+ אי בקבוצות סיכון.
אז שוב, במידה ויוצא חיובי בבדיקה הביתית, עושים בדיקת אנטיגן לא ביתית.
באותו הנושא: