13 תשובות
את צריכה לשמור על האחים שלך
אם יש לך
כי היום זה יום מושלם לתירוץ הזה
או שהמשפחה שלך באה לבקר
חד משמעית^^^
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי אח גדול
אנונימית
באים אורחים, יש לך מטלות בית, את שומרת על אחים
לא מרגישה טוב
את צריכה להשאר לאיזה משהו בבית
שואל השאלה:
אולי אני צריכה לשמור על בני דודים שלי?
אנונימית
כן זה גם סבבה
"משפחה שלי באה אליי בהפתעה ולא ידעתי"
כן זה גם אחלה ^
או שפשוט תגידי להן שאין לך כוח
בני דודים זה מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכןהל להגיד שאין לי כוח כי כל פעם אני מבריזה להן , כי לא כיף לי איתן
אנונימית