11 תשובות
שואל השאלה:
עזרה וטיפים איך להתעודד?למישהי זה קרה?
עזרה וטיפים איך להתעודד?למישהי זה קרה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואי מצטערת לשמוע ושמחה שעברת את זה
ולא חושבת שטני בדיכאון פשוט אני בדאון כזה לא במצב רוח בתקופה לא טובה שלא הולך לי דברים או שאני מצפה לתשובות של דברים מהגיוס שלי למשל יש לי הרבה אי ידיעה וזה לא עושה לי טוב זה רק מוריד לי את החשק לעשות דברים ואני חושהת רק על זה
ואי מצטערת לשמוע ושמחה שעברת את זה
ולא חושבת שטני בדיכאון פשוט אני בדאון כזה לא במצב רוח בתקופה לא טובה שלא הולך לי דברים או שאני מצפה לתשובות של דברים מהגיוס שלי למשל יש לי הרבה אי ידיעה וזה לא עושה לי טוב זה רק מוריד לי את החשק לעשות דברים ואני חושהת רק על זה
אנונימית
אני לא עברתי שני טסטים, שלישי עברתי. לשנת שירות לא התקבלתי לשתיים, ולאחרות התקבלתי. יש שני גברים שאהבו אותי אבל לא רצו אותי בכלל בסוף. אחרי רצו מאוד. יש לי ידיד טוב שעבר טסט ראשון והתקבל לשנת שירות הראשונה שבדק. מה שאני אומרת שהחיים קורים, ויש טסט שתעברי, הזדמנות שתקבלי, כזו שלא, כל אחד יקבל את מה שמתאים לו ואת ההזדמנות שלו בזמן הנכון ובסוף יגיע התור שלך כמו עם ההוא שעבר ראשון
שואל השאלה:
אני יודעת שהכל בזמן שלו וזה גם תמיד המחשבה שלי,שהכל לטובה אבל זה באמת מדכא אותי הדברים שקורים לי בזמן האחרון וזה מעמיס עליי ואני לא רוצה להיות לא במצב רוח ככה ואננ לא יודעת איך להוריד את המצב הזה
אני יודעת שהכל בזמן שלו וזה גם תמיד המחשבה שלי,שהכל לטובה אבל זה באמת מדכא אותי הדברים שקורים לי בזמן האחרון וזה מעמיס עליי ואני לא רוצה להיות לא במצב רוח ככה ואננ לא יודעת איך להוריד את המצב הזה
אנונימית
וזה גם יגיע הכי לא צפוי בשלישי שלי בכיתי את החיים ארבע שעות ברצף כי הייתה לי טעות, והגבר שהייתי איתו לא רצה אותי, שני טסטים כבר נכשלתי, בלימודים הכל הרגיש על הפרצוף והרגשתי שאני שונאת את חברות שלי... ופתאום מקבלת הודעה שעברתי יושבת מאושרת בערב עם חברות שלי והבחור ההוא חזר לרדוף אחרי, לפעמים זה יגיע אחרי כשלונות ולא צריך להתרגש והכל מתהפך לטובה או לטןבתך
תתעסקי בדברים שאת אוהבת תתחילי לחפש
שואל השאלה:
לא עברתי לפני חודש בערך את השלישי
לא עברתי לפני חודש בערך את השלישי
אנונימית
שואל השאלה:
על טעות ממש קטנה
על טעות ממש קטנה
אנונימית
עם כמה שזה קלישאתי אולי עדיין לא היית צריכה לעלות לכביש
שואל השאלה:
את צודקת פשוט זה מבאס להכשל כל פעם מחדש למרות שאת יודעת שאת יכולה לנהוג כבר לבד
את צודקת פשוט זה מבאס להכשל כל פעם מחדש למרות שאת יודעת שאת יכולה לנהוג כבר לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה פשוט להעסיק את עצמי בדברים אחרים ופחות לחשוב על זה תודה רבה לך
אני אנסה פשוט להעסיק את עצמי בדברים אחרים ופחות לחשוב על זה תודה רבה לך
אנונימית