14 תשובות
כי למה לא
כדי לא להידבק בקורונה
כי זה חשוב
כי רציתי להיות מוגן מפני מחלה קשה לונג קוביד וpims ורציתי פחות לסכן אותי ואת הסביבה שלי. לא מתחרט על זה למרות שנדבקתי
למה לא, זה רק מחזק את המערכת החיסונית שלך ומועיל לך
כדי להציל את האונושות
בעיקר כדי להפחית את הסיכון להעביר את זה הלאה אם אדבק, ולהחמיר את המצב בארץ, ולסכן אחרים שאולי ייפגעו קשה. בגלל התוצאות שהמחוסנים נדבקים ומדביקים פחות באופן יחסי ללא מחוסנים.
רציתי להגן על עצמי,
רציתי להגן על הסובבים אותי,
אמא שלי לא התחסנה והיא הייתה במצב קשה,
אם היא הייתה מקשיבה לי היא לא הייתה חוטפת את זה באותה צורה.
לא מתחרט לשנייה.
כי אני מעדיפה להאמין לרופאים עם מקצוע שלמדו כמה שנים טובות מחכמי מקלדת שאוהבים להפיץ שמועות וכתהות שקריות
אבא שלי הכריח אותי, קורונה זה חרטא...
התחסנתי מנה ראשונה כי הבטיחו מתנות מהעירייה ובאמת קיבלתי מארז כזה אחרי החיסון חחח
כי זה לא עושה כלום אז למה לא