9 תשובות
עשיתי ביום רביעי, אתמול הפסיק לכאוב לי
אחרי יומיים כזה בערך זה היה מזמן חח
אחרי שלושה ימים
אחרי יומיים- שלושה.
חצי יום בערך
לי לא כאבה היד כמעט בכלל מהחיסון
יומיים-שלושה
אחרי שלושה ימים לגמריי הפסיק הכאב
אנונימית
אצל כל אחד זה שונה
אני התחסנתי לפני יומיים והיום אני כבר יכולה לישון בצד של החיסון וזה לא כואב
אני התחסנתי לפני יומיים והיום אני כבר יכולה לישון בצד של החיסון וזה לא כואב
באותו הנושא: