9 תשובות
עשיתי ביום רביעי, אתמול הפסיק לכאוב לי
אחרי יומיים כזה בערך זה היה מזמן חח
אחרי שלושה ימים
אחרי יומיים- שלושה.
חצי יום בערך
לי לא כאבה היד כמעט בכלל מהחיסון
יומיים-שלושה
אחרי שלושה ימים לגמריי הפסיק הכאב
אנונימית
אצל כל אחד זה שונה
אני התחסנתי לפני יומיים והיום אני כבר יכולה לישון בצד של החיסון וזה לא כואב