התחברות
הרשמה
בנוגע ללשונות פנייה
אנשים עם לשון פנייה הם/אתם גם מדברים ברבים: "אנחנו הלכנו ל..."
או "זה הכלב שלנו" או שרק פונים אליהם כהם ואתם?
13 בפברואר 2022, 23:12
לשון פנייה
מגדר
לשון
תודה מראש לעוזרים ((:
2 תשובות
הם מדברים ככה
א
אנדר וויגין
הם מדברים ככה אבל לא כולם משתמשים ב"אנחנו", חלק כותבים "אני" כי זה לא ממוגדר מראש
אנונימית
באותו הנושא:
אתם מכבדים לשון פנייה של אנשים שמבקשים לפנות אליהם/ן בלשון רבים?
בית משפט בקנדה קבע שפנייה *מכוונת* לאדם בלשון פנייה הלא נכונה היא פגיעה בזכויות האדם
אם מישהם מבקשים מכם לפנות אליהם בלשון פניה they\them אתם תכבדו את הלשון פניה שלהם?
מישהו.י יכול.ה לעזור לי בנוגע ללשון פניה?
אנשים ממש מזלזלים בלשון פנייה שלי כל הזמן וראיתי את השאלה בחמות קודם על הלשונות פנייה ובאמת רגע, מה זה ככ מפריע??
לא בקטע רע לא הבנתי משהו בנוגע ללשון פנייה כנסו שנייה
למה יש פנייה בלשון נקבה ופנייה בלשון זכר?
שאלה בנוגע ללשון פנייה
אנשים עם לדון פנייה they/them.זה בסדר אם אני ארשום באנגלית למישהו עם לשון youre so strong ? או שזה לשון פנייה יחיד?
איזו לשון פנייה באנגלית זה לבן?
מה הלשון פנייה של ג'נדרפלואיד?