8 תשובות
תשבי לבד הכי טוב תשימי מוזיקה באוזניות
יש לך יותר מ3 חברות אני משער פשוט מה שיבוא
תיהיא ספונטנית אל תילחצי הכל טוב יאללה
לי מחר ואסור טלפון..
אנונימית
הכל טוב, תשבי מאחוריהן או משהו ותדברי איתן
הכל בסדר, תשבי קרוב אליהן ולא יקרה כלום אם תשבי לבד... יהיה לך מקום לרגליים, קצת שקט :)
תשבי וחכי שמישהו ישב לידך
מאין לך לדעת אולי תפלי על בעלך לעתיד או על פריקית מוזרה
שואל השאלה:
אנונימית יש מצב שהטיול שלך בצפון?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל אני ממש בבאסה:(
אנונימית