8 תשובות
תשבי לבד זה לא כזה נורא..
שואל השאלה:
זה נורא מאוד זה מביך ומשפיל
זה נורא מאוד זה מביך ומשפיל
אנונימית
זה לא משפיל בכלל..
שואל השאלה:
בזה שכולם יושבים ליד חברים ורק אני עם עצמי? משפיל רצח
בזה שכולם יושבים ליד חברים ורק אני עם עצמי? משפיל רצח
אנונימית
תדחפי להם, ותשימי עליהם פס
וזה כבר יזרום.
וזה כבר יזרום.
שבי מאחורה איפה שכל הגאנג ונפתרה לך הבעיה
שואל השאלה:
אבל בטח ישבו שמה חמישיות כי יש כבר קבוצה שאני מכירה שבדוק ישבו שם וכל השאר בזוגות נדפקתי
אבל בטח ישבו שמה חמישיות כי יש כבר קבוצה שאני מכירה שבדוק ישבו שם וכל השאר בזוגות נדפקתי
אנונימית
יש מישהו שלא יושבים לידו שנראה לך נחמד אבל את לא כל כך קרובה אליו וכן רוצה להתקרב? אפשר לשאול אותו ואולי אפילו תצא מזה ידידות חחח
(כתבתי בלשון זכר אבל כמובן שגם בנוגע לבנות)
(כתבתי בלשון זכר אבל כמובן שגם בנוגע לבנות)
באותו הנושא: