7 תשובות
לעבוד בכל מיני מקומות ולהבין מה את רוצה
ורובם לא יודעים מה רוצים לא בגילאים שלנו
ומי שיודע עד שלא יגיע לשם לא יוכל לדעת עד כמה זה מתאים לו הכל טוב קחי תזמן
לא יודעים החיים יקחו אותך לשם בסוף
הכול בסדר את בת 16 יש זמן, יש לך עוד מלא זמן לחשוב. לא הייתי נכנס ללחץ מזה
אני יודעת במה אני מוכשרת וטובה ובחרתי את מה שאני רוצה לעסוק בו בהתאם
אני רוצה לעסוק במשהו שאני ארגיש שאני טובה בו,שיגרום להרגשה טובה וכמובן שאני אוהבת לעסוק בזה
ככה לדעתי מוצאים את מה שרוצים
אם אין לך כיוון זה בסדר
את תמצאי אותו בהמשך
^ אם את יודע אז יפה אם את עשית את זה בעבר ואת רואה שכן את אוהבת וכיף לך ומתאים לך יפה אבל לא כולם ככה ויש הרבה שככה בסוף לא עובדים בזה מכח מיני סיבות
אין לך מה להלחץ הכל טוב זה יבוא בסוף
שואל השאלה:
אבל לא בהכל יש דרך לרכוש נסיון^ יש דברים שבאמת כדי להתנסות בהם ולהבין אם אתה מתחבר ואוהב, אתה צריך ללמוד.. ואז שוב מעגל של אם כדאי להתחיל אם זה בכלל כי יכול להיות שבסוף זה לא יהיה זה
להתחיל לבדוק על זה באינטרנט על כל נושא ולהבין מה מעניין אותך