19 תשובות
פסיכולוג
לא
אולי רפואה ולא זה ממש לא רע שאין לך מושג
אני גם לא יודעת, לא חושבת שזה רע
רדע סןרי אני חסר טאקט זה סבבה לגמרי
רפואה
בגיל 14 לא ידעתי..בגדול זה השתנה כל שנה
כרגע זה פסיכולוגיה.
אין לי מושג
אבל חמימו הבת אחלה גבר
כן, פסיכולוג,יועץ זוגי
שואל השאלה:
זה נכון ^^
אנונימית
פסיכולוגית קלינית :)
יותר במוסדות כמו "בריאות הנפש, הוסטלים לצרכים מיוחדים ומאחורי סורגים"
יודעת מה אני רוצה, ואם הייתי יכולה כבר עכשיו הייתי עוסקת בזה.
אבל יש הבדל בין רצון למציאות
פסיכולוגיה.
יודעת , אבל יש לי עוד זמן עד אז
אני אתן לחיים לעבור ונראה מה יהיה :)
שום מושג
הייתי רוצה במשהו מוזיקלי אבל לא מרוויחים על זה פה מספיק
לא ,זה לא רע יש לך זמן.
אני יודע, הרוב עד אחרי צבא לא יודעים
זה לא רע, יש עוד הרבה לפנייך :)