2 תשובות
כן תעלי
כן יש עכשיו פעילים אבל הכי הרבה פעילים יש כזה בערב כי עכשיו כולם או בבצפר או עם חברים והם פחות בטלפון עדיף לך להעלות בסביבות 7 ככה אבל גם עכשיו זה סבבה פשוט זה יקבל תעוצה יותר לאט
באותו הנושא: