6 תשובות
לא צריך לבכות על מה שקרא
שאי אפשר לשנות או לתקן
שכיאלו לא צריך לבכות על משהו שכבר קרה.. זה כבר קרה אי אפשר לשנות את זה אז אין טעם להכות
*לא בוכים על חלב שנשפך
כאילו לא בוכים על דברים סתמיים כאלה
בוכים *
לא צריך לבכות על דברים שקרו כבר ואי אפשר לשנות