8 תשובות
שלא כדאי להצטער על דבר שקרה ואי אפשר לשנות.
שלא צריך להצטער ולהתייחס יותר מדי על אובדן של משהו קטן כמו חלב שנשפך.
או
שלא צריך להצטער ולהתייחס למשהו שאי אפשר כבר לשנות אותו.
שלא צריך לייחס חשיבות רבה כל כך לדבר שעוד שעה לא יהיה לי אכפת ממנו
שלא צריך לתת לילד בן שלוש כמוך סטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
^מה?
צריך לבכות על חלב שנשפך
איזה שם משתמש תמים ולא מזיק
אנונימי
שואל השאלה:
משה המגניב אין לי מושג על מה אתה מדבר ומה אתה רוצה