6 תשובות
כל אחד ומה שעושה לו טוב
תנסי למצוא את הדברים האלה שעושים לך טוב
שואל השאלה:
הכל זה זמני אני מחפשת את האושר התמידי שהיה מזמן או לפחות ככה אני זוכרת שהיה לי
אנונימית
לדעתי אין דבר כזה אושר תמידי.
עם כמה שזה קשה לשמוע, תמיד יהיו לך תקופות שהן פחות טובות מבדרך כלל, צריך לדעת להתמודד איתן.
תעשי דברים שגורמים לך לאושר רגעי, גם לזמן הכי קצר. ככל שתחכי למציאת הדבר שיגרום לך לאושר תמידי, הרגעים הקטנים והכי יפים שיכולת לחוות-ייעלמו, לא תוכלי לחוות אותם יותר.
תקיפי את עצמך באנשים שגורמים לך לשמוח, ולהרגיש שאת על גג העולם. בהצלחה ❤
שואל השאלה:
אבל זה אושר זמני.. אני צריכה את האושר התמידי שלי בחזרה
אנונימית
להצליח במשהו לא משנה מה
שואל השאלה:
אבל כבר אף אחד לא גורם לי להרגיש טוב
אני רק מדחיקה את הרע שהם עושים לי כי לפעמים יש רגעים קטנים של אושר אבל בתוך תוכי לא טוב לי איתם
אנונימית