4 תשובות
ואם בא לך לדבר אני פה
לחיות את החיים
להודות לה' שאת נושמת
תחשבי על זה שאת לא נשברת, רואים שאת חזקה אל תדאגי הרגש יבוא פשוט אל תעשי משהו מפגר כמו לפגוע בעצמך
אני רק חיבוק❤
אנונימית
באותו הנושא: