52 תשובות
לא
מאיפה הבאת את זה
מאיפה הבאת את זה
לא פשוט לא
לעולם לא נדע
לא. ובכל מקרה, לא נדבקים באיידס, נדבקים בhiv. יחסי מין עם נשא hiv יכולים לגרום לhiv.
שואל השאלה:
שמועות
שמועות
אנונימי
לא שוללת את האופציה, כרגע אין לדעת.
איידס זה מחלת מין מה הקשר
אם הוא היה גורם לאיידס לא היה אמור להיות פה כמה אלפים אם לא מיליונים עם איידס עכשיו?
^לא
נזקי החיסון המצטברים צפויים להגיע בטווח הרחוק בעתיד
זה לא מופיע ישר אתה יודע
נזקי החיסון המצטברים צפויים להגיע בטווח הרחוק בעתיד
זה לא מופיע ישר אתה יודע
אוקיי אז נחכה לעוד כמה שנתיים?
כמה זמן נראלך^
כמה זמן נראלך^
למי דיברת למי שחושב כן או למי שחושב שלא^
לא, איידס עובר אך ורק במגע מיני
pov: לא למדת ביולוגיה בסיסית
לא, hiv זו מחלה שעוברת בקיום יחסי מין.
זה לא הגיוני, לא.
לא
חח שאלה טובה, לכי תדעי..
תכלס, אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה יש בהם;)
תכלס, אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה יש בהם;)
ברור שיודעים^
חחח מה ממש לא מה עובר על השאלות פה
נחכה ונראה
מה הקשר איזה איידס
אנונימית
אוקיי תנו לי לעשות לכם שיעור ביולוגיה, נגיף באיידס עובר רק ביחסי מין וממש אי אפשר להעביר אותו בחיסון. צאו מהסרטים שלכם
רק אלוקים שיושב שם למעלה יודע;)
חח אבל לא ניראלי
חח אבל לא ניראלי
ממש לא מה הקשר
יש סיכוי.
עוד אי אפשק לדעת אז אין לכם מה לעשות מינוסים
עוד אי אפשק לדעת אז אין לכם מה לעשות מינוסים
אנונימית
אין שום סיכוי. איידס עובר רק דרך מין
hiv זה נגיף, אם היה hiv בחיסון היו עכשיו מליוני חולי איידס ברחובות.
ולא, אי אפשר להגיד שנדע רק בעתיד, כי לא ככה נגיפים עובדים.
אם יש איידס בחיסון, *עכשיו* יסתובבו מלא חולי איידס.
זה לא יהיה נזק טווח רחוק שנגלה עוד כמה שנים.
ומכיוון שלא התווספו פתאום מליוני חולי איידס בבת אחת -
לא.
חד משמעית לא.
ביולוגית, פיזית, לוגית, לא.
וזה אפילו לא עניין של דעה או משהו שיש בו ספק ו"אי אפשר לדעת", פשוט אובייקטיבית לא.
כי אפשר לדעת.
כי יודעים.
ולא, אי אפשר להגיד שנדע רק בעתיד, כי לא ככה נגיפים עובדים.
אם יש איידס בחיסון, *עכשיו* יסתובבו מלא חולי איידס.
זה לא יהיה נזק טווח רחוק שנגלה עוד כמה שנים.
ומכיוון שלא התווספו פתאום מליוני חולי איידס בבת אחת -
לא.
חד משמעית לא.
ביולוגית, פיזית, לוגית, לא.
וזה אפילו לא עניין של דעה או משהו שיש בו ספק ו"אי אפשר לדעת", פשוט אובייקטיבית לא.
כי אפשר לדעת.
כי יודעים.
בטח
לא. איידס, או הנגיף hiv שגורם לו, הוא נגיף. לא ישימו נגיפי איידס בחיסון, כי אז כולם ימותו.
כעיקרון אם משתמשים באותה מחט כמו חולה איידס אז כן אבל לא בסטי חוץ מזה לא
אני בוכהה
איזה איידס? הם גורמים לקורונה(ציניות יקירים)
איזה איידס? הם גורמים לקורונה(ציניות יקירים)
רק אם החיסון מכוון להדביק את העולם באיידס אז בקרוב האנושות תיכחד.
יש מצב שכן
זה בסוף יהרוג את כולם
עושים פה תחרות מי מצליח להזריק לעצמו הכי הרבה
זה בסוף יהרוג את כולם
עושים פה תחרות מי מצליח להזריק לעצמו הכי הרבה
הדרך היחידה לקבל hiv מחיסון קורונה היא לקבל חיסון דרך אותה מחט איתה חיסנו חולה hiv לכן ומאחר וכל חיסון מוציאים מחט חדשהמחוטאת אז לא
מה פתאום...
הם גורמים למוטציות ולעיקור, שכחת?
הם גורמים למוטציות ולעיקור, שכחת?
אנונימי
מה הפאקינג קשר איידס זה מחלת מין וכמו שאמרו מעליי הדרך היחידה לקבל מזה איידס זה אם חיסנו עם זה קודם חולה איידס מה שלא קורה
לא, אין אפילו קשר. איידס זה נגיף מסויים זה לא כמו שפעת, זה לא הגיוני אפילו שזה יקרה כל עוד לא מזריקים לך פיזית איידס או מחט שנגועה באיידס
.
אנונימית
לא
מאיפה הבאת את זה?
מהה
דיי עם הטימטום והשמועות
זה מחלת מין לא מחלה כזו או אחרת
מאיפה הבאת את זה?
מהה
דיי עם הטימטום והשמועות
זה מחלת מין לא מחלה כזו או אחרת
לא, מי שחושב ככה אידיוט
אתם לא יודעים אם כן או לא כי אף אחד מכם לא רופא ולא יודע מה מכיל החיסון.
מין הוא לא הדרך היחידה לקבל איידס.
בהחלט יכול להיות סיכוי לקבל איידס מהחיסון ואני אומרת את זה כי עד עכשיו החיסון גרם לכל מיני מחלות להן לא ציפו כמו מיוקרדיטיס אבל אי אפשר לדעת אם הוא גורם לאיידס בלי לבדוק, לכן אני מבקשת לא לשלול אפשרויות ולשקר.
מין הוא לא הדרך היחידה לקבל איידס.
בהחלט יכול להיות סיכוי לקבל איידס מהחיסון ואני אומרת את זה כי עד עכשיו החיסון גרם לכל מיני מחלות להן לא ציפו כמו מיוקרדיטיס אבל אי אפשר לדעת אם הוא גורם לאיידס בלי לבדוק, לכן אני מבקשת לא לשלול אפשרויות ולשקר.
אנונימית
חיסון קורונה גורם להמון מחלות. אולי גם לאיידס
איידס זו מחלה שנגרמת על ידי וירוס, די כבר עם השטויות של ה"נחכה 5 שנים ונראה", אם החיסון הכניס לך וירוס hiv יש לך איידס, אם לא אז לא. וירוסים לא אומרים "טוב אפילו שאני כבר בתוך גוף שאני יכול כבר להדביק ולהרוג, אולי עדיף שאני אחכה כמה שנים לפני שאני אתחיל לתקוף את מערכת החיסון. בינתיים אני אשב על הכורסא ואשתה קפה."
אם החיסון היה גורם לאיידס, כל מי שהיה מתחסן היה כבר מקבל איידס. והם לא. אז לא, החיסון לא גורם לאיידס.
אם החיסון היה גורם לאיידס, כל מי שהיה מתחסן היה כבר מקבל איידס. והם לא. אז לא, החיסון לא גורם לאיידס.
לא חח
איידס זאת מחלת מין מה הקשר
hiv זה וירוס
הוא לא יכול להופיע פתאום אחרי שנים, החומרים בחיסון יוצאים לך מהגוף תוך כמה ימים
אז לא, החיסון לא גורם לאיידס
הוא לא יכול להופיע פתאום אחרי שנים, החומרים בחיסון יוצאים לך מהגוף תוך כמה ימים
אז לא, החיסון לא גורם לאיידס
איידס זו מחלת מין איך קישרת את זה לקורונה מה
איידס זה בכלל מחלת מין מה הקשר
עוד כמה חודשים יהיה לאנשים איידס אל תדאגו לוקח לחיסון זמן להשפיע
באותו הנושא: