37 תשובות
את צריכה להוסיף משהו ואז להוציא אותו
אין ממש דרך אחרת
תעשי קבוצה עם מישהו ותוציאי אותו
תוסיפי סתם מישהו ותסירי אותו
תעשי קבוצה עם חברה או משהו ותוציאי אותה
את חייבת לצרף מישהו. אני פשוט צירפתי את אמא שלי ואז העפתי אותה מהקבוצה
לא תקשיבי לי.
תיצרי קבוצה ותוסיפי את עצמך ועם מישהו שחסם אותך. זה עובד :)
תפתחי קבוצה עם מישהו ותוציאי אותו אחרי
לפתוח קבוצה שקוראים לה "קבוצה לעצמי אז אני מוציא" עם מישהו אקראי ולהעיף אותו.
תקשיבו היא לא מתכוונת לקבוצה שלה לבד היא מתכוונת לממש בווצאפ כאילו ממש רואים את המספר שלה ואת הצ'אט איתה (ושוב, זה לא בקבוצה) הייתה לי חברה ששידעה איך לעשות את זה אבל לי אין מושג איך, אני רק פה כדי להבהיר לכולם למה שואלת השאלה התכוונה
אנונימית
קבוצה עם עצמך את יכולה לשמור את המספר טלפון של אינסטגרם ואז לפתוח עם המספר הזה וזה יוציא אותו אוטומטית(זה מה שאני עשיתי)

אם את רוצה לכתוב לעצמך אז יש אופציה כלשהי אבל אני אחפש דקה..
https://wa.me/+972xxxxxxxxx
במקום האיקסים שימי את המספר שלך
וואי מה אתם חופרים היא כבר קיבלה תשובה למה פשוט לומר לה אותה תשובה שוב ושוב
שואל השאלה:
תודה לכולם
אנונימית
אני פשוט כותבת בשיחות הפרטיות עם המספר שלי
את גם יכולה לשלוח לעצמך הודעות
תשמעי אם יש לך אנדרואיד תורידי את האפליקציה שאני מצרף בקישור.
תקלידי את מספר הטלפון שלך שם ותלחצי על שליחה.
זה מעביר אותך ישר לוואצפ עם עצמך.
ממש מתכתבים עם עצמך :)
ואל תדאגי האפליקציה שוקלת ממש קצת.
אנונימי
איזו שאלה מדהימה הגיעה לחמות, ועוד עם 19 תשובות, מגניב.

טוב את יוצרת קבוצה איתך ועוד מישהו ומוציאה אותו זהו סוף סיפור
i'
מכניסה מישהו ואז מעיפה אותו
פותחת עם מישהו ומוציאה אותו
יש 2 אופציות:
1. ליצור קבוצה עם עוד מישהו ואז להסיר אותו משם ככה שתהיה לך קבוצה עם עצמך.
2. זה תלויי בטלפון נראה לי אבל אפשר לשמור את עצמך באנשי קשר ודרך האנשי קשר, כתוב שלח הודעה בווטצאפ אל: ***, התקשר שיחה קולית אל: ***, התקשר שיחת וידיאו אל: ***, אז תנסי ללחוץ על שלח הודעה ופשוט תשלחי הודעה כלשהי לעצמך.
בהצלחה:)
אפשר גם לפתוח קבוצה עם מישהו ולהסיר אותו אבל זה פחות נוח לדעתי
אנונימי
אני מצרפת את אחותי כל הזמן ואז מסירה אותה זה הדרך היחידה , היא מיתחרפנת
יש איזה מספר כזה של מישהו בשם בוטי והוא עוזר ובעוד דברים ויכולין לעשות איתו קבוצה ואז הוא יוצא לבד
פשוט תכניסי מישהו ותוציאי אותו
מה שהם אמרו
את יכולה להוסיף מישהו ולהוציא
מה שאני עושה הזה להוסיף בוט, (בוטי) והוא לא נותן להוסיף אותו וככה הקבוצה רק שלי
תפתחי קבוצה עם אמא שלך למשל ואז תסירי אותה ותיהיה לך קבוצה רק עם עצמך (את יכולה לקרוא לקבוצה אני או לעצמי ...) אל תשכחי להגיד לה שזה לא בכוונה אלייה חחח
תעשי קבוצה עם אמא שלך ותסירי אותה
אם את רוצה את יכולה פשוט לכתוב לעצמך, נגיד תבקשי שמישו ישלח לך את האיש קשר שלך ואז אפשר לשלוח לעצמך הודעה
אנונימית
אני הוספתי מישהו שחסם אותי-
תצרפי מישהו שיש לו חשבון עסקי כמו קפטן בן או פייסבוק ככה שזה אוטומטית ייצור לך קבוצה לבד בלי להסיר אך אחד.
תכניסי את המספר שלך לאנשי קשר ואז תלחצי על המספר שלך ולאחר מכן יופיע לך סימן של וואטצאפ ותלחצי וזהו יש לך ...
או להוסיף מישהו אחד ולהוציא אותו
או לחפש את המספר של עצמך במי ולשלוח לעצמך הודעה בוואצפ, זה עובד חחח
תוסיפי את אמא או משהו כזה ותוציאי או שתחפשי כבר קבוצה שרק את נמצאת כאילו שכל מי שהיה שם יצא חוץ ממך ותהפכי אותה לשלך
הבנתי שיש דרך כלשהי לדבר עם עצמך בוואצאפ, (כמו כאן)אבל שכחתי איך מגיעים לזה
חוץ מזה פשוט תוסיפי את המשפחה שלך כמו שאמרו כאן ואז תוציאי אותם
ח זה רציני או מה
אי אפשר.
תדברי עם חברה או משהו שאת מוסיפה אותה לקבוצה ומעיפה בשביל קבוצה עם עצמך