5 תשובות
את מעבירה את הסים לפלאפון החלופי, מורידה וואטספ וזה ישאל אותך אם להוריד את הגיבוי.
איזה פלאפון היה לך ואיזה פלאפון החלופי?
שואל השאלה:
גיבוי אחרון עשיתי היום בבוקר,איך לעשות ככה שיהיה את ההודעות בטלפון החלופי?
אנונימית
אם עשית גיבויי זה אמור להיות לך
את פשוט פותחת זה מאוד ידידותי למשתמש
שואל השאלה:
היה לי גאלקסי a7 החלופי של lg
אנונימית