7 תשובות
תנסי לדבר עם בן אדם חדש כל יום
פשוט וקל. לא צריך להתייחס ליותר מידי פשוט תקשיבי לעצמך אם זה גכשאת מדברת עם אנשים וכאלה אל תחשבי שאנשים שופטים אותך או חושבים עלייך דברים
עובדים על זה לאט לאט בהתחלה אם בן אדם חדש אחר כך קבוצה של אנשים ו להישתתף בכיתה וכו זה לוקח קצת זמן זה לא יבוא כלכך מהר פשוט עובדים על זה כל איד והקצב שלו
תנסי לצאת מאיזור הנוחות שלך כמה שיותר ולהתאמץ בכמה שיותר סיטואציות, ותחשבי כמה שפחות על מה אחרים חושבים, זה עניין של תרגול ככל שתתרגלי את זה יותר ומגיל יותר צעיר זה יבוא לך יותר בקלות
גם אני הייתי ככה עד שהבנתי שלאף אחד לא באמת אכפת ממה שאת עושה ומה שאת אומרת, אנשים מרוכזים מעצמם מדי ובקושי שמים לב, וחיים פעם אחת אז מה אכפת לך
גם אני ככה..
לאט לאט אני מתחילה לבנות את עצמי ממש!!
הכל קרה בגלל ילדים שעשו לי דברים פעם ומאז קשה לי אם זה מאוד,אבל אין דבר העומד בפני הרצון.
היום דיברתי עם המורים בבית ספר הכי טבעי הכי אני וזה היה ההרגשה הכי טובה בעולם.
פשוט הייתי אני ודיברתי רגיל לא התביישתי ולא הסתכלתי מה יגידו עליי זה רק עשה לי טוב.
תאמיני בעצמך!!!
אם את צריכה לדבר אני פה בשבילך תמידד
כשהייתי קטן הייתה לי חברה ממש טובה, היינו צמודים. כשגדלנו עם הזמן זה נהיה מביך בניינו אז התרחקנו. אני רציתי לחדש את הקשר אבל התביישתי, אמרתי לעצמי שהיא בטח לא רוצה בכלל. במשך שנה וחצי ייבשתי את עצמי, רק היום, ניסיתי לדבר איתה, בלי בושה, כאילו לא קרה כלום וגיליתי כמה דברים היה לה לספר לי.
אם אני הצלחתי לעשות דבר כזה לפחות, את יכולה לעשות כל מה שאת רוצה, באמת הכל.