11 תשובות
הם גם משווים בין ישו לחד קרן.
אנונימית
ויי על אותו משקל אפשר לשאול איך אלוהים אמר ויהי עץ ופתאום נוצר עולם
כל התנך מבוסס על נטו אמונה אין היגיון
כל התנך מבוסס על נטו אמונה אין היגיון
בעבר הם היו פגאננים, אז זה מסתדר עם אמונות הקודמות שלהם.
ברוך ה' שאנחנו זכינו לקבל את התורה, ולדעת מה שהם מאמינים בו - זה שטויות.
ברוך ה' שאנחנו זכינו לקבל את התורה, ולדעת מה שהם מאמינים בו - זה שטויות.
אנונימי
אנונימי
מי אמר שדווקא היהדות צדקה?
רק שתדע הנצרות זאת הברית החדשה, התורה שלכם ושלנו אותו הדבר.
מי אמר שדווקא היהדות צדקה?
רק שתדע הנצרות זאת הברית החדשה, התורה שלכם ושלנו אותו הדבר.
שואל השאלה:
^ המפץ הגדול זה התרחבות והתפשטות היקום לא התנגשות של שני כוכבים
^ המפץ הגדול זה התרחבות והתפשטות היקום לא התנגשות של שני כוכבים
אנונימית
almighty yonush, כי אנחנו קיבלנו את התורה, ולא הם, מה שאומר שהמקור נמצא אצלנו. מה שיש להם, זה סילוף וזיוף כדי להתאים לאמונות שלהם.
אז לא אותו דבר.
אז לא אותו דבר.
אנונימי
היא נאנסה על ידי חייל רומאי
אנונימי
הם גם מאמינים שאלוהים קיים ויש ניסים בעולם, כזה קשה להאמין שהוא הכניס אותה להריון?
שואל השאלה:
^ דרווין קשור לאבולוציה
^ דרווין קשור לאבולוציה
אנונימית
רוח הקודש , ומכל הדברים שיש בתנך זה לא הדבר הכי מופרך .
אני לא מנסה להבין שום דבר שקשור לדתות
הכל הזוי מבחינתי
הכל הזוי מבחינתי
באותו הנושא: