7 תשובות
אולי את אמורה לקבל
זה ההתחלה של המחזור, זה קורה לפעמים. לפי מה שהבנתי זה דם קרוש..
את צריכה לקבל
אחות אני אוכלת
שואל השאלה:
אוףף נו לא באלי לקבל
אוףף נו לא באלי לקבל
אנונימית
לא נוראא
פעם ראשונה שלך? אם כן אין לך מה להלחץ זה לא כזה מלחיץ כמו שזה מרגיש לך(:
באותו הנושא: