4 תשובות
זה אחלה
אנונימית
למה את שמה נר בתחת אם אפשר לשאול..
שואל השאלה:
נר גליצרין,
זה נר לעצירות
אנונימית
אה נו בסדר בקטנה העיקר שהנר עושה את העבודה שלו