7 תשובות
כן זה חלק מהתופעות לוואי
לא זה פשוט אני מסריח
אנונימי
שואל השאלה:
אני ככה כבר 3 חודשים
אני ככה כבר 3 חודשים
אנונימית
לאחת החברות שלי היה ככה, אבל זה כבר הפסיק
שואל השאלה:
כמה זמן היה לה ?
כמה זמן היה לה ?
אנונימית
שבועיים בערך, פשוט כשהיא הייתה חולה
אני עכשיו חולה פעם שנייה ואין לי ריח מסריח או חוסר חוש טעם וגם בפעם הראשונה לא היה. זה משתנה מאדם לאדם. רוב מי שאני מכיר איבד חוש טעם בפעם הראשונה, עכשיו כבר פחות. אמא שלי איבדה ביום האחרון של המחלה (בתקופה שזה היה שבועיים), ועד היום (10 חודשים מאז) לא חזר כמו שהיה פעם אבל כן השתפר. לכל החברים שלי חזר מהר יחסית. בקיצור משתנה מאדם לאדם.
באותו הנושא: