6 תשובות
את חולת קורונה יש מצב, תעשי בדיקה
תגידי להם שאת לא מרגישה טוב ואת רוצה לחזור הביתה
שואל השאלה:
אני עושה בדיקה כל יום... וגם עדיין יש לי טיפה גרון של בוקר אבל לא רק
אני עושה בדיקה כל יום... וגם עדיין יש לי טיפה גרון של בוקר אבל לא רק
אנונימית
תעשי בדיקת קורונה ותבקשי לחזור הביתה.
לא הולכים חולים לבית ספר גם אם זה מחלות חורף..
לא הולכים חולים לבית ספר גם אם זה מחלות חורף..
שואל השאלה:
אני לא חולה, אני מצוננת ויש לי טיפה כאב גרון וכאב ראש כבר לפחות שבועיים, וגם התארגנתי נורא מהר אז אני עדיין עייפה
אני לא חולה, אני מצוננת ויש לי טיפה כאב גרון וכאב ראש כבר לפחות שבועיים, וגם התארגנתי נורא מהר אז אני עדיין עייפה
אנונימית
תנסי לשרוד את היום ותחזרי הבייתה לנוח. אם את ממש לא מסוגלת תדברי עם אמא או אבא שלך ותגידי להם שאת לא מסוגלת לתפקד ככה וללמוד. תרגישי טוב.
באותו הנושא: