11 תשובות
אבל סיכוי גבוה
לא
הבדיקה אמינה רק ב50% אני ממליצה לך לעשות pcr
אנונימית
99% שכן
אם זה שלילי אז זה 50%
לא.
אבל יש יותר חיובים בpcr שיצאו שליליים באנטיגן מאשר שליליים בpcr שיצאו חיוביים באנטיגן
שואל השאלה:
אני בצבא ועושים פה בדיקות אנטיגן ויצאתי חיובית
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אני לא מרגישה טוב
אנונימית
חיובית.
הבדיקה של האנטיגן מזהה את הוירוס כשהוא נמצא.
אומרים שיעיל ב50 אחוז כי אם זה שלילי אז זה יכול להיות חיובי ולא ניתן להסתמך על זה.
אם את רוצה הסבר תגידי פה ואני אסביר.
רפואה שלימה!!!
לא יכול להיות את בכלל שלילית בכל מקרה עדיף בדיקת pcr
לא מאה אחוז