3 תשובות
אנשים פה ילדותיים..
וואו אני איתך בזה אבל אני לא מתרגד מזה כמוך זה כאילו זה סגנון אנשים פה
הם הורגים אותי הדפוקים האלה אבל מהאכפת לי
באותו הנושא: