18 תשובות
לגמרי
לא
יש לי נזם אני פשוט ככ מגניבה תקפצי!
לא.
לא
מה הקשר
מה הקשר
קצת יותר
לא.
לא
אה
....
לא
....
לא
לא
לא
אפילו אגיד שלפעמים אני כאילו כשאני רואה מישהי עם מאזן אני חושב שכאילו למה היא יפה כמו שהיא אין למה לעשות חור באף
אפילו אגיד שלפעמים אני כאילו כשאני רואה מישהי עם מאזן אני חושב שכאילו למה היא יפה כמו שהיא אין למה לעשות חור באף
לא זה פשוט יפה אצל חלק מהאנשים יש כאלה שזה גם לא יפה אצלם
תלוי בבן אדם ובסגנון לבוש,התנהגות וכו' אבל אפ בכללי הבן אדם מגניב אז זה מוסיף
לא. בכללי זה פשוט מגעיל אותי המחשבה על עגילים באיברים בפרצוף שהם לא התנוך של האוזן.
למה שתעשו בעצמכם חור ותתקעו שם ברזל?
וכנל לקעקועים, זה מזעזע לדעתי
(הכוונה לא בנראות של זה, אלא במעשה עצמו)
למה שתעשו בעצמכם חור ותתקעו שם ברזל?
וכנל לקעקועים, זה מזעזע לדעתי
(הכוונה לא בנראות של זה, אלא במעשה עצמו)
לדעתי זה בן אדם שעבר דברים לא כ"כ טובים בחייו
לא
העגיל עצמו לא אומר כלום על זה שהם מגניבים, העגיל זה מה שמגניב
זה פשוט העובדה שהיה להם את האומץ לעשות פירסינג בכלל כי יש מלא אנשים שמפחדים
העגיל ממש יפה לדעתי וזה פשוט מוסיף
זה פשוט העובדה שהיה להם את האומץ לעשות פירסינג בכלל כי יש מלא אנשים שמפחדים
העגיל ממש יפה לדעתי וזה פשוט מוסיף
באותו הנושא: