45 תשובות
איזה קנאיות הייתם מתות להיראות 00000.1 כמוה או להיות עם פיסת כישרון כמו שלה והישגים כמו שלה
שואל השאלה:
ברה זה רציני? זה לעשות מעצמם בדיחה- להפוך כנסייה למקום שעוד שנייה מתפלל לביונסה אם הם זה לא מה שהם עשו בעצם
אולי היא שרה נדיר אבל להפוך אותה לאלוהים זה פשוט כאילו זה אשכרה נראלך הגיוני
לא ראיתי את הסרטון
אם זה באמת ככה זה מוגזם אבל לא צריך להוריד מערכה
שואל השאלה:
לא מורידה מערך של אף אחד אבל גם להעלות לה את הערך כאילו היא באמת עשתה משהו שאף אחד לא יכול לעשות זה פשוט מביך חח מה עובר על אנשים שם
מה הבעיה בזה?? אנשים אוהבים אותה וזה זכותם
אני ממש אוהבת את נתן גושן ואני גם יתרגש לראות אותו כאילו הוא לא יודעת מה
זה מרגש
וגם לא צריך להיות לך אכפת בכלל כל אחד והבחירה שלו
שואל השאלה:
חחח מה..............
רציני? מה הבעיה בזה?תחשבי שיקחו בית כנסת ויתתפללו שם לאייל גולן מה תגידי
*אוקיי דקה אני מדמיינת את זה וזה מאוד משעשע*
זה פשוט לא נורמלי
שואל השאלה:
אה ועובדה משעשעת:
כשהם כביכול "נוצרים" או אנאערף אז אותה הביונסה שהם מעריצים אמרה בשיר שלה שהיא משתמשת בעמודים מהתנך כטמפון מה שהופך אותם לעוד יותר מביכים
מעריצה את המוזיקה של ביונסה אבל יש פה הגזמה ואובססיה שצריכה טיפול זה מוגזם מידי
אנונימית
חולים ברמות
שואל השאלה:
חחח אוקיי
אז מה....
גם הפכו את מייקל גורדן לאלוהים
ואת סקוטי פיפן לסגן של אלוהים
ובגול של מראדונה הוא אמר שזאת יד אלוהים
ועכשיו גם את ביונסה

הם פשוט אנשים אם כישרון לא נורמלי שהקהל שלהם והמעריצים שלהם אוהב ומעריך אותם כל כך שזה מגיעה לרמות כאלה
וזה בסדר וזה לגיטימי לגמרי
שואל השאלה:
זה בסדר?אחותי אבל זה מטומטם הם שרים לסהכ זמרת שירי הלל כאילו היא עשתה משהו מיוחד ככ

ולהגיד שגול של מראדונה זאת יד אלוהים לא נקרא להפוך אותו לאלוהים, זה להגיד שבזכות אלוהים זה קרה
אז זה ממש לא אותו דבר אם הבנתי נכון את המשפט
שואל השאלה:
כל האנשים שעושים לי מינוסים אשמח שגם תדברו
כן אחותי אבל כשמישהו כל כך אוהב ומעריץ בן אדם הוא גם יסתכל עליו כמו אלוהים מרוב ההערצה שלו כלפיו
זה כמו שהמעריצות של הארי סטייליס שהם פשוט לא נורמאליות (וסליחה אם אני פוגעת3>) אז אולי בלי הגול של מרדואנה אבל כאילו מה שעשו לביונסה זה כמעט כלום לעומת מייקל גורדן
וזה כאילו אומר שהם מעריכים את הבן אדם כל כך שהוא עזר להם ברמה האישית
שואל השאלה:
חחח במה ביונסה כבר עזרה להם? וסליחה באמת אבל לא הבנתי את העניין שאת משווה, זה שגם להם עשו אותו דבר לא הופך את זה לנורמלי לדעתי
אגב אני בכללי לא חושבת שזה בסדר להעריץ אנשים כי אף אחד מהם לא מושלם בשביל להעריץ אותם
וכן להעריץ זה לראות מישהו בתור מושלם
והם רואים אותה כמושלמת כי היא מראה להם את זה והעזרה זה יותר בכיוון של הארי סטייליס ושון ומנדס
שואל השאלה:
חחח אבל זה הקטע שאני מנסה להסביר שזה מוזר לראות את כולם כמושלמים כאילו חצי מהם בכלל לא ההפך בתכלס
אבל הם מעריצים אותה בגלל זה עושים את זה,
למרות שאני לא מעריצה אותה אבל היא באמת אלוהים
"אף פעם אל תזלזלו באיידול של מישהו אחר הוא יכול להיות הסיבה היחידה שהוא עדיין בחיים" א.גרנדה

וזו האמונה שלהם שביונסה היא אלוהים למה לזלזל באמונה שלהם זה בסדר ובשל אחרים לא.
(עניתי עכשיו ברצינות כי מקודם לא היה לי כוח לצפות בסרטון)
שואל השאלה:
מה זה על מה אתה מדבר אני הערצתי מיליארד אנשים פעם
כנל ^^ אבל זה הערצה מרמה אחרת לגמרי
שואל השאלה:
תאמין לי אותם האנשים לא מתפללים לביונסה כי היא הצילה אותם מהמוות
שואל השאלה:
מה
רציני
אמונה מוזרה אבל תקשיב הקטע הוא שהם בכלל אמורים להיות נוצרים או משהו והם סותרים את עצמם, זה העניין
אם הם רוצים להתפלל לביונסה סבבה זה !מוזר! אבל שיהנו אבל כאילו מה שאני ראיתי פה זה משהו אחר בכלל
צודקת לא צריך להעריץ מישהי שכולה זמרת טובה ומצליחה היא לא אלוהים וזה דבר מפגר לגמרי
חברות די לקנא הבנו שאתן מקנאות בה כל אחד ומה שהוא אוהב.
שואל השאלה:
אוקיי מאמי הבנתי את המסר אני כבר מתפללת לאייל גולן בבית כנסת
שואל השאלה:
בתקווה שלא יעיפו אותי מכאן
שואל השאלה:
מה כלום מה כלום יאחות בלב בנשמה ובדנא אף אחד לא אמר שהיא כלום אני רק לא חושבת שאמורים להתנהג אליה כאילו היא אלוהים מה היא כבר עשתה
נולדה כישרונית בשירה מה מה מה זה לא נחשב
אני מאוד אוהבת את ביונסה ומעריכה אותה,אבל שזה דיי מוגזם שהם מתפללים עליה ואומרים שהיא אלוהים...
אפשר להיות מעריץ שלה,אבל זו כבר אובססיה...
מי זאת ביונסה?
אנונימית
שואל השאלה:
זמרת מפורסמת
;-; לא מכירה
אנונימית
אני חושבת שלאמריקאים מאוד מאוד משעמם, שהם אנשים הזוים ברמות. ושהם מעריצים דמות אנושית והופכים אותה לאלילה - בעיקר בגלל שאין להם מטרה בחיים, מקצוע או תקווה. זה מה שאנשים שמעריצים עושים בדרך כלל. וזה מגיע לפני השלב שהם בוחרים לעצמם יעדים ומטרות וזה שלב והוא עובר. אבל כשמבוגרים עושים את זה - זה מראה כמה שהם אנשים אבודים וכמה שהם מחפשים סיבות ליצור קשר עם אנשים אחרים. נראה לי שביונסה היא הדבק שמדביק אותם יחד. ואת זה אפשר להשיג בהופעות - ומי שהלך להרבה הופעות יודע שיש קהילה מאוד חמה שם. אבל לעשות מזה כנסיה ולהתפלל אליה - נסחפו הייתי אומרת
שואל השאלה:
מסכימה מסכימה מסכימה.
חח מה לא הבנתי מה המרמור שלך אז יש אנשים שמעריצים אותה מה הבעיה עם זה? כאילו איפה זה אמור להפריע לך אנשים אוהבים אותה מעריצים אותה אז? חחח כאילו אף אחד לא הכריח אותך גם אחותי זה לא מפריע לאף אחד פה ואם זה מפריע לך זה מקנאה
אנונימית
זה זילזול!
שואל השאלה:
אנונימית למה שאקנא בה? אני לא הייתי רוצה שהיו שרים לי שירי הלל ומתפללים לי כי אני ממש לא אלוהים ואפילו לא מתקרבת ללהיות אחד כזה אז מקנאה אני לא.
מה שמפריע זה שאנשים לוקחים כנסייה והופכים אותה לדבר כזה, כאילו תחשבי שיש אנשים שחושבים שזה באמת מה שאנשים מאמינים בו כשאין להם אפילו חלק מזה.
תחשבי שבאמת עכשיו ביהדות ישירו לאייל גולן ויתפללו לו ואנשים יחשבו שכל היהדות ככה
תכלס זה לא באמת קורה אבל בכללי אני לא מבינה מה ביונסה כבר עשתה שמתנהגים אליה כמו לא יודעת מה
בקיצור בו נסכם את זה כן
יש אנשים שקצת איבדו את זה ופתחו בית כנסת לביונסה (את הקטע הזה לא ראיתי ותאמת היא שזה מוגזם)
שואל השאלה:
חחח בוקר טוב שמחה שהבנת על מה אני דיברתי!!!
כע עכשיו סמתי לבבבבב
שואל השאלה:
אה אגב זה לא בית כנסת זה כנסייה פשוט אמרתי בית כנסת כי הרוב פה יהודים אז כדי שיבינו מה הסיבה שאני מתייחסת לזה ככה
חולי רוח ולפי התגובות פה הילדים פה עוד יותר חולי רוח
רק אני פה לא מכירה אותה?
אני מתביישת בזה!
אבל אני אנסה
טוב אני ישים שירים שלה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לך שום סיבה להתבייש בזה שאת לא מכירה מישהי...