התחברות
הרשמה
יש אנשי סנטר? למה כל האימוז רק נערים בגיל ההתבגרות? מה עם האימוז של פעם?
9 בפברואר 2022, 18:44
התבגרות
גיל ההתבגרות
גיל
נערות
מאיזה גיל
2 תשובות
כן
B
Bored Girl
כן
K
Khal
באותו הנושא:
יש כאן אנשים (בגיל 12-16) שהולכים לסנטר ביום שני?
הלכתי ברחוב ועברו חבורה של נערים והם אמרו "יא ילדת סנטר"
נערים או נערות בגיל 14-15 איזה עבודה מצאתם אם מצאתם
למה חלק מאנשים בסטיפס לועגים לגיל של נערים בגילי ולעוד נערים? (12) למה הם מזלזלים לתשובות שלנו בגלל שאנחנו צעירים?
יש אתרים שבהם אפשר להכיר נערים בגיל שלי?
למה ילדי סנטר קוראים לעצמם " ילדי סנטר " אם רובם או אפילו כולם שם נערים ?
למה נערים בדיזינגוף סנטר הולכים עם אוזניים של שדון ושיער צבוע?
למה הרבה נערים בדיזינגוף סנטר הולכים עם הרבה עגילים, צמידים עבים, ושיער צבוע?
להפוך לילד סנטר כשכולם בסנטר מכירים אותך או להיות ילד מיקמק בלי חברים בגיל 17?
למה קוראים להם ילדי סנטר ולא נערי סנטר, אני נער.. לא ילד חח
סוף סוף יש אימוזי של מתולתלת מי חושב כמוני???