5 תשובות
כי אנחנו ילדים בנפש
19/21
אין על ילדי סנטרר

אה ולגבי השאלה זה סתם שם כינוי לקהילה הזאת שהולכת לסנטר
שואל השאלה:
תכלס
זה כי הם לא רוצים להתבגר
אנונימי