5 תשובות
כי אנחנו ילדים בנפש
19/21
19/21
אין על ילדי סנטרר
אה ולגבי השאלה זה סתם שם כינוי לקהילה הזאת שהולכת לסנטר
אה ולגבי השאלה זה סתם שם כינוי לקהילה הזאת שהולכת לסנטר
שואל השאלה:
תכלס
תכלס
זה כי הם לא רוצים להתבגר
אנונימי
כי הם הכי שוויפ
באותו הנושא: