5 תשובות
שואל השאלה:
תודה על התשובות
אנונימי
יקר מדי, עדיף לקנות יד שנייה או לחכות.
שואל השאלה:
אני שואל באופן כללי פשוט. יש לי 3060ti
אנונימי
אע כזה
לא הייתי קונה
חרא של כרטיס מסך.
עדיף לקנות 980rx שיצא המון שנים לפני, הם באותה הרמת ביצועים ול980 יש יותר vram.