4 תשובות
תאמת שכן די שקט
השקט מחשיד אבל
השקט מחשיד אבל
שואל השאלה:
למה מחשיד?
פשוט תוצאה של תקיפות כמו שצריך
למה מחשיד?
פשוט תוצאה של תקיפות כמו שצריך
אנונימי
עזה נמצאת כרגע אחרי מלחמה שיקח לה עשרות שנים להשתקם, אז אין להם סיבה מספיק מוצדקת לעוד מלחמה עכשיו. עוד כמה שנים הם יחזרו לשלוח בלונים ואז נפציץ, הם ישלחו עוד, נפציץ עוד ישלחו רקטות, נפציץ עוד וככה פורצת לה מלחמה ועזה נהרסת יותר ויותר.
אין קשר למי עומד בשלטון. גם בתקופת ביבי הפצצנו יפה את החמאס.
עמוד ענן, צוק איתן, חגורה שחורה(לא בלעשן נרגילה) ולאחרונה מבצע שומר החומות.
אני אישית לא רואה קשר בין המדיניות של ביבי כלפי עזה למדיניות של בנט כלפי עזה
אין קשר למי עומד בשלטון. גם בתקופת ביבי הפצצנו יפה את החמאס.
עמוד ענן, צוק איתן, חגורה שחורה(לא בלעשן נרגילה) ולאחרונה מבצע שומר החומות.
אני אישית לא רואה קשר בין המדיניות של ביבי כלפי עזה למדיניות של בנט כלפי עזה
שואל השאלה:
אחרי המבצעים הגדולים היו טפטופים ולא הגיבו.
באופן מפתיע הממשלה החדשה מגיבה בעוצמה על טפטופים שבממשלות קודמות התעלמו מהן
אחרי המבצעים הגדולים היו טפטופים ולא הגיבו.
באופן מפתיע הממשלה החדשה מגיבה בעוצמה על טפטופים שבממשלות קודמות התעלמו מהן
אנונימי
באותו הנושא: