62 תשובות
הצעה לגיטימית
התחלה של שלטון דיקטטורי
כמו שצריך
אנונימי
זה לגיטימי.
עברתי במחאה שהייתה היום וניצולת שואה תפסה שלט שבו כתוב:
"היינו שפני ניסיון של מנגלה
הילדים שלנו לא יהיו שפנים של פייזר = רצח"
"היינו שפני ניסיון של מנגלה
הילדים שלנו לא יהיו שפנים של פייזר = רצח"
^לא הכי חכמה שיש
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה לגיטימי? אם כ"כ חשוב לכם הבריאות למה לא אוסרים על אנשים שלא חוסנו במחלות אחרות שמסוכנות יותר מהקורונה להכנס למקומות? אני לא נגד החיסונים אבל אני כן נגד לקיחת זכויות אדם בסיסיות, ההחלטה אם להתחסן או לא זאת החלטה אישית, ברגע שמפעילים לחץ על אנשים להתחסן זה כפייה.
למה זה לגיטימי? אם כ"כ חשוב לכם הבריאות למה לא אוסרים על אנשים שלא חוסנו במחלות אחרות שמסוכנות יותר מהקורונה להכנס למקומות? אני לא נגד החיסונים אבל אני כן נגד לקיחת זכויות אדם בסיסיות, ההחלטה אם להתחסן או לא זאת החלטה אישית, ברגע שמפעילים לחץ על אנשים להתחסן זה כפייה.
אנונימית
וזו התחלה של שלטון דיקטטורי.
ואנשים צריכים להתעורר.
מגבלות קטנות- יצירת משמעת- הגברת מגבלות - חיזוק משמעת
היישר בדרך לדיקטטורה.
ככה מתחילים דיקטטורות.
ככה היטלר התחיל דיקטטורה.
ובמקום לעשות את מה שהבטחנו לעשות
"נזכור ולא נשכח"
אנחנו אומרים
"מה פתאום מה אתה משווה"
צריך להשוות.
זה מה שקורה פה.
המחוסנים/לא מחוסנים זה סתם בולשיט כדי לפלג את העם.
תתעוררו.
ואנשים צריכים להתעורר.
מגבלות קטנות- יצירת משמעת- הגברת מגבלות - חיזוק משמעת
היישר בדרך לדיקטטורה.
ככה מתחילים דיקטטורות.
ככה היטלר התחיל דיקטטורה.
ובמקום לעשות את מה שהבטחנו לעשות
"נזכור ולא נשכח"
אנחנו אומרים
"מה פתאום מה אתה משווה"
צריך להשוות.
זה מה שקורה פה.
המחוסנים/לא מחוסנים זה סתם בולשיט כדי לפלג את העם.
תתעוררו.
אני באמת מתאמץ להבין למה כשביבי עושה סגר הכל טוב יפה אבל כשבנט אוסר כניסה לקניון זו דיקטטורה
^אף אחד לא אמר שאתם חייבים להתחסן
זה לא דיקטטורה
זה לא דיקטטורה
אנונימי
אבל כן אמרו שאם לא נתחסן לא נקבל מותרות של אנשים כמונו
בסדר
עדיין נותנים לכן בחירה
עדיין נותנים לכן בחירה
אנונימי
" אם כ"כ חשוב לכם הבריאות למה לא אוסרים על אנשים שלא חוסנו במחלות אחרות שמסוכנות יותר מהקורונה להכנס למקומות? "
כי הקורונה להבדיל ממחלות אחרות זאת מגפה. החיסון נועד להפסיק את המגפה, ואלה שלא מחוסנים יש להם יותר סיכויים להפיץ את המחלה זה הכל.
כי הקורונה להבדיל ממחלות אחרות זאת מגפה. החיסון נועד להפסיק את המגפה, ואלה שלא מחוסנים יש להם יותר סיכויים להפיץ את המחלה זה הכל.
מי אמר שכשביבי עשה סגר הכל היה טוב ויפה?
אתם אשכרה ממשיכים להתעסק בימין ושמאל
מחוסנים ולא מחוסנים
תפסיקו לבדל
תפסיקו לפלג
מעשה לא מוסרי- דיקטטורי. הוא מעדה לא ראוי גם מביבי וגם מבנט
לא משנה מי ראש הממשלה
על אחת כמה וכמה אם זה בנט כשאף אחד לא בחר בו והוא החליט שהוא ראש ממשלה(אשכרה לא בדמוקרטיה).
אתם אשכרה ממשיכים להתעסק בימין ושמאל
מחוסנים ולא מחוסנים
תפסיקו לבדל
תפסיקו לפלג
מעשה לא מוסרי- דיקטטורי. הוא מעדה לא ראוי גם מביבי וגם מבנט
לא משנה מי ראש הממשלה
על אחת כמה וכמה אם זה בנט כשאף אחד לא בחר בו והוא החליט שהוא ראש ממשלה(אשכרה לא בדמוקרטיה).
^עזבי את לא רוצה להיכנס לוויכוח איתם
אנונימי
^^כשאתה אומר "התחלה של שלטון דיקטטורי" אתה בבירור מבקר את השלטון של בנט
תתקן אותי אם אני טועה?
תתקן אותי אם אני טועה?
רק בסטיפס אנשים לא מתעוררים
וזה הכי מדאיג
כי זה הדור הצעיר.
הדור שאמור להיות מהפכן.
הפכו את רובנו ליצורים בעלי משמעת כדי שנהייה ממושמעים ונעשה מה שאומרים.
ראבק תסתכלו מסביב תראו מה קורה
וזה הכי מדאיג
כי זה הדור הצעיר.
הדור שאמור להיות מהפכן.
הפכו את רובנו ליצורים בעלי משמעת כדי שנהייה ממושמעים ונעשה מה שאומרים.
ראבק תסתכלו מסביב תראו מה קורה
אני בבירור מבקר את השלטון של בנט
פשוטו כמשמעו "שלטון"
לא הנהגה
את זה אתה אמרת
פשוטו כמשמעו "שלטון"
לא הנהגה
את זה אתה אמרת
ילד -_-
אתה באמת משווה הגבלות שנועדו להגן עלינו לרצח עם? וואו פשוט וואו
אתה באמת משווה הגבלות שנועדו להגן עלינו לרצח עם? וואו פשוט וואו
קודם כל אתה יודע שיש גם מושג בשם "שלטון דמוקרטי"..
ודבר שני, מה אתה מצפה שיקרה בלי כל ההגבלות האלה? מישהו צריך לפעול בשביל לבלום את המגפה, ואם נחיה בעם של מכחישי קורונה תהיה כאן קאמבק של המגפה הספרדית
ודבר שני, מה אתה מצפה שיקרה בלי כל ההגבלות האלה? מישהו צריך לפעול בשביל לבלום את המגפה, ואם נחיה בעם של מכחישי קורונה תהיה כאן קאמבק של המגפה הספרדית
ואיך אתה מעז בכלל להשוות את בנט להיטלר אלוהים ישמור
שואל השאלה:
כבר הוכח שהמסכות יעילות נגד הקורונה, אם בן אדם לא מחוסן ישמור על מסכה וכל שאר הסובבים אותו ישמרו על מסכות אף אחד לא ידבק ולא ידביק.
אני לא מסכימה, מי שמחוסן שנחשף לחולה מאומת לא עושה בדיקות קורונה ולא מוודא שלא נדבק, הרי בגלל שהוא מחוסן הוא יכול לא להרגיש סימפטומים שזה מה שקורה ברוב המקרים, והוא ימשיך להסתובב בחוץ ולהדביק אחרים, שאגב זה קרה לא מעט פעמים. אז מחוסנים ולא מחוסנים מדביקים אותו דבר
כבר הוכח שהמסכות יעילות נגד הקורונה, אם בן אדם לא מחוסן ישמור על מסכה וכל שאר הסובבים אותו ישמרו על מסכות אף אחד לא ידבק ולא ידביק.
אני לא מסכימה, מי שמחוסן שנחשף לחולה מאומת לא עושה בדיקות קורונה ולא מוודא שלא נדבק, הרי בגלל שהוא מחוסן הוא יכול לא להרגיש סימפטומים שזה מה שקורה ברוב המקרים, והוא ימשיך להסתובב בחוץ ולהדביק אחרים, שאגב זה קרה לא מעט פעמים. אז מחוסנים ולא מחוסנים מדביקים אותו דבר
אנונימית
נועדו להגן?
על מי?
אם מחוסן - מחוסן- למה לו לפחד מלא מחוסנים?
אם מחוסן מפחד מלא מחוסנים- למה הוא טס לחול?
רצח עם קורה לכם בשקט
רק באופן הרבה יותר מתקדם מ1937
באופן הרבה יותר מתוכנן
ומכינים אותנו תודעתית.
יגידו בכתבות שבמאה הקרובה אוכלוסיית העולם תצטמצם ולא ההפך
יהיו המון נשים עקרות.
אגב זה דברים שקורים ממש כרגע,
דברים ש"קונספירטורים" אמרו לפני שנה .
על מי?
אם מחוסן - מחוסן- למה לו לפחד מלא מחוסנים?
אם מחוסן מפחד מלא מחוסנים- למה הוא טס לחול?
רצח עם קורה לכם בשקט
רק באופן הרבה יותר מתקדם מ1937
באופן הרבה יותר מתוכנן
ומכינים אותנו תודעתית.
יגידו בכתבות שבמאה הקרובה אוכלוסיית העולם תצטמצם ולא ההפך
יהיו המון נשים עקרות.
אגב זה דברים שקורים ממש כרגע,
דברים ש"קונספירטורים" אמרו לפני שנה .
תראה לי מחקר אחד שטוען שמסכה יעילה בפני קורונה
על מי להגן? על הלא מחוסנים.. באמת צריך להסביר את זה?
ואתה פשוט מבסס את כל הדעה שלך על קונספירטורים.. איך אני אמור להגיב לטענות שאין להן בסיס?
ואתה פשוט מבסס את כל הדעה שלך על קונספירטורים.. איך אני אמור להגיב לטענות שאין להן בסיס?
^^מה מחקר זה ליטרלי הגיון בסיסי
לא חושבת שזה ייקרה בלי בדיקה
אהלן
אנחנו חיים שנתיים בקורונה
עד היום מעל מיליון חולי קורונה
ועד היום לא ראיתי אחד שנפטר מקורונה.
יש לי 2 שכנים עליהם השלום שנפטרו מהחיסון.
ושוב זה לא הרעיון
לא אכפת לי אם יש מגפה(כי זה ברור שאין)
ולא אכפת לי אם יתחסנו(כי זה ברור שכל אחד והמחשבה שלו)
אבל מפה ועד להסכים עם חוקים דיקטטורים
זה חוצה כל גבול
ואם לא תעשו את ההשוואות האלו
ותטילו ספקות היום
אתם תצטערו על זה בעתיד
אנחנו חיים שנתיים בקורונה
עד היום מעל מיליון חולי קורונה
ועד היום לא ראיתי אחד שנפטר מקורונה.
יש לי 2 שכנים עליהם השלום שנפטרו מהחיסון.
ושוב זה לא הרעיון
לא אכפת לי אם יש מגפה(כי זה ברור שאין)
ולא אכפת לי אם יתחסנו(כי זה ברור שכל אחד והמחשבה שלו)
אבל מפה ועד להסכים עם חוקים דיקטטורים
זה חוצה כל גבול
ואם לא תעשו את ההשוואות האלו
ותטילו ספקות היום
אתם תצטערו על זה בעתיד
"אם מחוסן - מחוסן- למה לו לפחד מלא מחוסנים?
אם מחוסן מפחד מלא מחוסנים- למה הוא טס לחול?"
אהוב מחוסנים לא מפחדים מלא מחוסנים אתה יכול להיות רגוע. כמו שאמרתי, החיסון נועד להפסיק את המגפה, ואלה שלא מחוסנים יש להם יותר סיכויים להפיץ אותה.
אין פה קשר בפחד יש פה קשר של להפסיק את המגפה.
אם מחוסן מפחד מלא מחוסנים- למה הוא טס לחול?"
אהוב מחוסנים לא מפחדים מלא מחוסנים אתה יכול להיות רגוע. כמו שאמרתי, החיסון נועד להפסיק את המגפה, ואלה שלא מחוסנים יש להם יותר סיכויים להפיץ אותה.
אין פה קשר בפחד יש פה קשר של להפסיק את המגפה.
זה לא הגיון בסיסי
הגיון בסיסי זה:
גינס ובוקסר לא עוצרים את הנוד שלי
מסכה עוצרת מגפה קטלנית?
אכפו את המסכות ברמה לא נורמלית ועדיין היו מעל 1000 נדבקים ביום.
שוטפים לכם את המוח ואתם נהנים מזה
חלאס די
תתעוררו
לא נשאר הרבה זמן
ובאמת אמן אמן שאני אצא המשוגע הזה שידברו עליו
אמן
אבל זה לא
כי במשך שנתיים אני כותב כל יום פוסט חדש בפייסבוק על מה יקרה
ולצערי
לא טעיתי במה שכתבתי
לא כי אני נביא
כי אני באמת חוקר בעצמו
רואה מה קורה בחול
רואה מה קורה בארץ
מסתכל באופן אובייקטיבי
תתעוררו
הגיון בסיסי זה:
גינס ובוקסר לא עוצרים את הנוד שלי
מסכה עוצרת מגפה קטלנית?
אכפו את המסכות ברמה לא נורמלית ועדיין היו מעל 1000 נדבקים ביום.
שוטפים לכם את המוח ואתם נהנים מזה
חלאס די
תתעוררו
לא נשאר הרבה זמן
ובאמת אמן אמן שאני אצא המשוגע הזה שידברו עליו
אמן
אבל זה לא
כי במשך שנתיים אני כותב כל יום פוסט חדש בפייסבוק על מה יקרה
ולצערי
לא טעיתי במה שכתבתי
לא כי אני נביא
כי אני באמת חוקר בעצמו
רואה מה קורה בחול
רואה מה קורה בארץ
מסתכל באופן אובייקטיבי
תתעוררו
אתה לא ראית אחד שנפטר מקורונה. אוקיי. אני מכיר אישית 4 אנשים מאותה משפחה שכן נפטרו מהמגפה. כולם לא מחוסנים, כולם הדביקו אחד את השני.
אתה חוזר כל הזמן על אותה נישה של "חוקים דיקטטוריים" אבל אתה צריך לצאת רגע מזה ולהבין שהציעו את זה פעם אחת וזה לא אומר שזה באמת יקרה, נכון לעכשיו אנחנו במדינה דמוקרטית להפליא
ועוד פעם, אתה חושב שאתה פשוט נביא. ואיך אתה מצפה שיענו לך על קונספירציות? זה רק ישאר בגדר הזה עד שזה באמת יקרה/לא יקרה(האפשרות היותר סבירה)
אתה חוזר כל הזמן על אותה נישה של "חוקים דיקטטוריים" אבל אתה צריך לצאת רגע מזה ולהבין שהציעו את זה פעם אחת וזה לא אומר שזה באמת יקרה, נכון לעכשיו אנחנו במדינה דמוקרטית להפליא
ועוד פעם, אתה חושב שאתה פשוט נביא. ואיך אתה מצפה שיענו לך על קונספירציות? זה רק ישאר בגדר הזה עד שזה באמת יקרה/לא יקרה(האפשרות היותר סבירה)
^^אתה כל כך מנותק מהמציאות שזה מדהים.
ישראלים לא מקשיבים להנחיות. מעל מליארד שקל שולמו בשנתיים האחרונות רק על קנסות של ישראלים. אולי דקה תסתכל על מקרים בחו"ל אדוני החוקר? בניו זינלנד אכפו את המסיכות והמגיפה נעצרה לחלוטין.
למה מסיכה עוצרת הידבקות? זה באמת לא מובן?
נדבקים על ידי רוק. מסיכה חוסמת את הפה. לא מבין מה החלק שלא הבנת פה
ישראלים לא מקשיבים להנחיות. מעל מליארד שקל שולמו בשנתיים האחרונות רק על קנסות של ישראלים. אולי דקה תסתכל על מקרים בחו"ל אדוני החוקר? בניו זינלנד אכפו את המסיכות והמגיפה נעצרה לחלוטין.
למה מסיכה עוצרת הידבקות? זה באמת לא מובן?
נדבקים על ידי רוק. מסיכה חוסמת את הפה. לא מבין מה החלק שלא הבנת פה
"הקונספירציות" שלי?
תכתוב ofek dotan בפייסבוק
שלח לי חברות
אני אאשר אותך
תיכנס לפרופיל שלי
תיכנס לפוסטים שהיום מלפני שנתיים
ותתחיל לקרוא
כל מה שקיים היום
היה נחשב פעם בגדר קונספירציה
אני כתבתי את זה
וכתבו לי שאני מבלבל תמוח
עד שלאט לאט כל מי שעקב אחריי ראה שאני אשכרה צודק
לא כי אני נביא
כי אני מטיל ספק וחוקר
וכמובן שרוב הפייסבוק שלי בתפיסה שונה למזלי
אנשים צריכים להתעורר
צר לי על המשפחה
מאוד מתקשה להאמין שכולם נדבקו בקורונה
אחותי הייתה חולת קורונה פעמיים
ואף אחד מהמשפחה שלנו לא נדבק.
(ברוך השם)
המדינה
לא
דמוקרטית.
היא כבר לא דמוקרטית.
והיא בדרך לדיקטטורה
כנס לאתר הכנסת
ותראה איזה חוקים מוצעים לך מידי יום
פאקינג מתחת לאף
כי אתה מתעסק בקורונה ובולשיט
והם מתעסקים בלשלוט עליך
תכתוב ofek dotan בפייסבוק
שלח לי חברות
אני אאשר אותך
תיכנס לפרופיל שלי
תיכנס לפוסטים שהיום מלפני שנתיים
ותתחיל לקרוא
כל מה שקיים היום
היה נחשב פעם בגדר קונספירציה
אני כתבתי את זה
וכתבו לי שאני מבלבל תמוח
עד שלאט לאט כל מי שעקב אחריי ראה שאני אשכרה צודק
לא כי אני נביא
כי אני מטיל ספק וחוקר
וכמובן שרוב הפייסבוק שלי בתפיסה שונה למזלי
אנשים צריכים להתעורר
צר לי על המשפחה
מאוד מתקשה להאמין שכולם נדבקו בקורונה
אחותי הייתה חולת קורונה פעמיים
ואף אחד מהמשפחה שלנו לא נדבק.
(ברוך השם)
המדינה
לא
דמוקרטית.
היא כבר לא דמוקרטית.
והיא בדרך לדיקטטורה
כנס לאתר הכנסת
ותראה איזה חוקים מוצעים לך מידי יום
פאקינג מתחת לאף
כי אתה מתעסק בקורונה ובולשיט
והם מתעסקים בלשלוט עליך
אני בספק שאתה יודע מה זה דמוקרטיה כי אנחנו עונים על כל הפרמטרים האלו ורחוקים מלא לענות עליהם
ואני לא משתמש בפייסבוק.. אבל אם תשלח לי בפרטי את הכתבות זה יהיה אחלה
אתה קורא תקשורת ידידי היקר
אני שואל אנשים שנמצאים במדינות האלו.
מפיק שלי( אתה יכול לבדוק עליו אם תרצה )
טום פורמן,
הגיעו אליו דרך החדשות וביקשו ממנו לספר על כל המהומות קורונה בלונדון.
(הוא גר שם כמובן)
הוא אמר להם הכי פשוט:
"האמת שהכל פה סבבה, אין מסכות, הכל מלא כרגיל"
מה שענתה לו זו שהתקשרה:
"אני צריכה בשר, אני לא יכולה לכתוב שאין שם כלום"
יש לי את ההקלטה המלאה מוזמנים לשלוח הודעה בפייסבוק
אני שואל אנשים שנמצאים במדינות האלו.
מפיק שלי( אתה יכול לבדוק עליו אם תרצה )
טום פורמן,
הגיעו אליו דרך החדשות וביקשו ממנו לספר על כל המהומות קורונה בלונדון.
(הוא גר שם כמובן)
הוא אמר להם הכי פשוט:
"האמת שהכל פה סבבה, אין מסכות, הכל מלא כרגיל"
מה שענתה לו זו שהתקשרה:
"אני צריכה בשר, אני לא יכולה לכתוב שאין שם כלום"
יש לי את ההקלטה המלאה מוזמנים לשלוח הודעה בפייסבוק
דמוקרטיה
ככ פתוחה
עד כדי כך שאפשר ליצור דיקטטורה בחסות הדמוקרטיה.
וזה מונח שאנשים יתחילו להבין מאוחר מאוד לצערי
-דיקטטורה בחסות הדמוקרטיה-
תזכור את זה.
ככ פתוחה
עד כדי כך שאפשר ליצור דיקטטורה בחסות הדמוקרטיה.
וזה מונח שאנשים יתחילו להבין מאוחר מאוד לצערי
-דיקטטורה בחסות הדמוקרטיה-
תזכור את זה.
ילד, שאלתי אותך כבר ואשאל אותך שוב,
אם אתה חושב שההגבלות שנועדו להגן עליינו, להפסיק את המגפה הזאת כבר זה דיקטטורי תגיד לי למה העובדה שלא חוקי לרצוח או לגנוב זה לא דיקטטורי?
אם אתה חושב שההגבלות שנועדו להגן עליינו, להפסיק את המגפה הזאת כבר זה דיקטטורי תגיד לי למה העובדה שלא חוקי לרצוח או לגנוב זה לא דיקטטורי?
אם בחור אחד אומר בלונדון "הכל סבבה" אני מניח שזה מקור אמין מספיק
יש קורונה. זה הוכח מדעית, אתה מוזמן לחקור על זה. אין לשום מדינה את המניע להמציא מגיפה כי זה השבית חצי עולם כלכלית.
ושאלה. מה הסיבה שלדעתך האנשים שחלו בקורונה כן מתו?
יש קורונה. זה הוכח מדעית, אתה מוזמן לחקור על זה. אין לשום מדינה את המניע להמציא מגיפה כי זה השבית חצי עולם כלכלית.
ושאלה. מה הסיבה שלדעתך האנשים שחלו בקורונה כן מתו?
^^זה לא קשור
לא יודעת
אני לא מגיב כי אני לא מבין ככ מה את מתכוונת
מוזמנת לשוחח בפרטי כי לא ככ הבנתי
אני לא מגיב כי אני לא מבין ככ מה את מתכוונת
מוזמנת לשוחח בפרטי כי לא ככ הבנתי
אם בחור אחד בלונדון שהוא מפיק מוכר
(שכנראה לא סתם התקשרו דווקא אליו)
הוא כמובן לא אמר רק הכל סבבה
זו הקלטה ארוכה יחסית שהוא מטיף להם על זה שהם מבלבלים תמוח למדינה שבחול קורה דברים גרועים כשבפועל אנשים שבחול שומעים על מה שקורה בחול רק מהתקשורת הישראלית(אבסורד).
יש קורונה- אין מגפה.
עכדיו כותב לך את הסיבה בנפרד
(שכנראה לא סתם התקשרו דווקא אליו)
הוא כמובן לא אמר רק הכל סבבה
זו הקלטה ארוכה יחסית שהוא מטיף להם על זה שהם מבלבלים תמוח למדינה שבחול קורה דברים גרועים כשבפועל אנשים שבחול שומעים על מה שקורה בחול רק מהתקשורת הישראלית(אבסורד).
יש קורונה- אין מגפה.
עכדיו כותב לך את הסיבה בנפרד
הסיבה שאנשים חלו בקורונה מתו- היא לאו דווקא קורונה
זו לא דעה
זה נאמר בחדשות
זה בתקנון ארגון הבריאות העולמי
כל אדם שחלה בקורונה
לא משנה אם קיים אצלו קורונה
או עבר הקורונה
אם הוא מת ממשהו אחר
נניח
אני אופק חליתי בקורונה
והיא עברה לי לפני חודשיים
היום אני אדקר
סיבת המוות:
קורונה
מוזמן לחפש לדוגמה באינטרנט על קבלן בחו"ל שנפל מבניין קומות וכתבו בסיבת המוות שהוא מת מקורונה.
זו לא דעה
זה נאמר בחדשות
זה בתקנון ארגון הבריאות העולמי
כל אדם שחלה בקורונה
לא משנה אם קיים אצלו קורונה
או עבר הקורונה
אם הוא מת ממשהו אחר
נניח
אני אופק חליתי בקורונה
והיא עברה לי לפני חודשיים
היום אני אדקר
סיבת המוות:
קורונה
מוזמן לחפש לדוגמה באינטרנט על קבלן בחו"ל שנפל מבניין קומות וכתבו בסיבת המוות שהוא מת מקורונה.
שמעתי על זה, אבל זה לא עונה לי על השאלה
ממה הם *כן* מתו? זה לא הגיוני שתוך שנתיים כמות המתים בעולם הוכפלה בהנחה שאין קורונה לטענתך
ממה הם *כן* מתו? זה לא הגיוני שתוך שנתיים כמות המתים בעולם הוכפלה בהנחה שאין קורונה לטענתך
בהנחה שאין מגפה לטענתך*
לא אמרתי שאין קורונה
יש קורונה
זו מחלה שהינדסו במיוחד.
לא סתם פתאום בשנתיים הגיעו להן כ8 מחלות דומות מזנים שונים שלאף אחד "אין מושג מאיפה הם באו".
היא לא מגפה- חד משמעית..
עניתי לך
תקנות משרד הבריאות אומרות:
כל אדם שחלה בקורונה
אם הוא נפטר והוא לא חלה בקורונה במוות שלו(אבל באיזשהו תקופה הוא כן חלה בקורונה)
אז סיבת המוות תהיה קורונה
אני אסביר שוב:
אני אופק
חליתי לפני שנה בקורונה
מחר אני אמות מטוסטר
ירשמו סיבת מוות:
קורונה
זה לא קונספירציה
זה לא דעה
זו תקנה
ואתה יכול לבדוק את זה.
יש קורונה
זו מחלה שהינדסו במיוחד.
לא סתם פתאום בשנתיים הגיעו להן כ8 מחלות דומות מזנים שונים שלאף אחד "אין מושג מאיפה הם באו".
היא לא מגפה- חד משמעית..
עניתי לך
תקנות משרד הבריאות אומרות:
כל אדם שחלה בקורונה
אם הוא נפטר והוא לא חלה בקורונה במוות שלו(אבל באיזשהו תקופה הוא כן חלה בקורונה)
אז סיבת המוות תהיה קורונה
אני אסביר שוב:
אני אופק
חליתי לפני שנה בקורונה
מחר אני אמות מטוסטר
ירשמו סיבת מוות:
קורונה
זה לא קונספירציה
זה לא דעה
זו תקנה
ואתה יכול לבדוק את זה.
אתה מתבלבל בין תעודת הדיווח של חברהקדישא לתעודת הפטירה.
בשיא של הקורונה, כש30 מתו מהמגפה כל יום, כתבו בטופס הדיווח לחברה קדישא שקיימת אפשרות שהוא מת מקורונה. אבל רק בתעודת הפטירה עצמה כותבים אם הוא מת מקורונה או לא, וזה הנתונים שמשרד הבריאות מקבל
בשיא של הקורונה, כש30 מתו מהמגפה כל יום, כתבו בטופס הדיווח לחברה קדישא שקיימת אפשרות שהוא מת מקורונה. אבל רק בתעודת הפטירה עצמה כותבים אם הוא מת מקורונה או לא, וזה הנתונים שמשרד הבריאות מקבל
אם זה יהפוך לבית ספר.. אבא שלי הולך ללחוץ עליי להתחסן יותר מהרגיל.
אני בעד.
אני לא הולכת לעשות את זה גם בעד שלום וחוץ מזה חרא לי בבית ספר.
אני בעד.
אני לא הולכת לעשות את זה גם בעד שלום וחוץ מזה חרא לי בבית ספר.
אני לא מתבלבל תבדוק אותי
בכל מקרה אני לא אמשיך להתווכח בויכוח שלא יצא ממנו כלום.
אם אתה לא מוכן להטיל ספק
זה לא בשבילי
עשיתי את הויכוחים האלו לפני שנה וחצי כשעוד היה טעם.
זה בשבילכם לא בשבילי.
לי אין אינטרס לשכנע אנשים בסתם משהו.
להם כן יש אינטרס.
בכל מקרה אני לא אמשיך להתווכח בויכוח שלא יצא ממנו כלום.
אם אתה לא מוכן להטיל ספק
זה לא בשבילי
עשיתי את הויכוחים האלו לפני שנה וחצי כשעוד היה טעם.
זה בשבילכם לא בשבילי.
לי אין אינטרס לשכנע אנשים בסתם משהו.
להם כן יש אינטרס.
בדקתי אותך, וזאת בדיוק הסיבה שאמרתי שאתה מתבלבל
מעצבן אותי שבגלל קונספירטורים אנשים מאבדים את החיים שלהם. זה הכל.
מעצבן אותי שבגלל קונספירטורים אנשים מאבדים את החיים שלהם. זה הכל.
חושב שזה יעזור לנו לרצות פתאום להכניס חיסול לגוף שלנו
ששיטת הלחץ תגבר על הנזק שזה יכול לעשות לגוף פחח
למה המחקרים *שממומנים על ידיי פייזר* אומרים שהחיסון בטוח אבל אלה שלא לא? (למשל המחקרים של מכון דוידסון) לא מחשיד? אתם לא חושבים שלכסף שפייזר נתנו לחוקרים יש השפעה על המחקר שלהם!? אני בספק שהם בכלל חקרו! אני נוטה יותר לסמוך על אלה שחקרו בלי לקבל כסף מפייזר שהיא גם ככה חברה שהיו איתה בעיות בעבר.
פרופסור גליה רהב - קיבלה מענק מפייזר
פרופסור גילי רגב יואחי - שימשה יועצת לחברת פייזר
פרופסור גבי ברבש - משקיע במניות של חיסון הקורונה (כאילו אם מרוויחים ממנו הוא גם מרוויח)
פרופסור רן בליצר - קיבל מענק כספי מפייזר
אתם אולי לא מזהים מהשמות אבל הם אלו שמדברים בטלוויזיה על כמה החיסון יענו בטוח ופרופסור רן הוא רופא ישראלי מייסד ומנהל מכון המחקר של שירותי בריאות כללית, אני לא הייתי סומכת על ה"מחקר" הזה ולא על ההוראה שנותנים לרופאים שלכם להגיד לכם שהכל בסדר והחיסון הכרחי ובטוח פחח הם לא חקרו כלום הם מדברים מהוראות כנראה
בעיקר פרופסור גליה רהב כל שניה שמים אותה לדבר על החיסון בעיקר לילדים אתם ישר תזהו אותה אם תחפשו
כמעט ואין אחד פה שלא יזהה אותה ואת גילי רהב שהראו אותן הרבה יחסית
בואו נגיד את זה ככה הם גם ימכרו את סבתא שלהם בטח בשביל מענק
אז אתכם? לא מעניין אותם בכלל מכם
לא ברור באיזו מנה תיפלו שתתן לכם וואחד התחרטות, אל תגעו בזה, כמה גם הגוף יכול לסבול רעלים? מי שלקח תיצאו את הרעלים בעזרת המדבקות להוצאת רעלים וכשזה מפסיק להיות שחור זה אומר שניקתם את הרעלים או שתשתו תה שמנקה רעלים
אני לא יודעת אם זה יציל לגמרי כי החיסון משבש מערכות גוף בעיקר אלו שכבר נפגעו ממנו אבל זה המעט שאפשר לעשות להוציא את כל הרעלים מהחיסון ולא לקחת יותר לא משנה כמה לוחצים, שהם יקחו אותו.
רופאים ברחבי העולם שמסכנים את העבודה שלהם מודים שזאת מזימה
עוד כמה עובדות מעניינות:
-בזמן שהfda לא אישר עדיין את החיסון אז הם דחפו מאוד לקחת אותו בתקשורת לא מחשיד? מישהו יצא עליהם על זה בשידור והם המשיכו כאילו זה שפוי
-הם שיקרו בסבב הראשון על זה שהבתי חולים מפוצצים אבל אנשים נכנסו עם מצלמות ולפחות המחלקות קורונה בתור התחלה היו ריקות
זה אמא ואבא של הנורה האדומה אם הם שיקרו על בתי חולים ישר על ההתחלה ואמרו שהם מפוצצים בחולי קורונה כשהם לא היו אז יש להם מספיק חוצפה לשקר על הכל ולהשתמש בקהל שמאמין להם לכל מה שהם רוצים
- גם עצם זה שמסתירים ומשתיקים את המתים והתופעות לוואי זאת חתיכת נורה אדומה ודבר מוזר בפני עצמו וגם בהתחלה שלחולי סרטן ומתים ממחלות רקע כתבו שהם מתו מקורונה במסמכים שלהם
יש לועדת החקירה האזרחית פרסומת: "לצערנו, כמות הנפגעים מחיסון פייזר הנוכחי אינה מדווחת לציבור והסיכון שבחיסון לילדים גדול בהרבה מכפי שמסופר בתקשורת הרשמית", הם קוראים בה לא למהר לקחת את החיסון בעצם.
יש משפט ידוע שאומר "רק דגים מתים שוחים עם הזרם" הם רואים אותנו כדגים מתים שהולכים ישר אחרי כל מה שפופולרי בלי לבדוק כלום ובונים על זה שלא נשים לב שיש פה מהלכים מלוכלכים עלינו.
הנה נפגעי חיסון וזה עוד כלום האמת לעומת מה שמופץ ומוכח ברשתות אבל זה מספיק ואם תרדו למטה יש את אושרת קוטלר שהיא מתחרטת שהתחסנה והיא יצאה על התקשורת ואמרה שהיא כמו רבים קיבלה דלקת מפחידה בשריר הלב
ששיטת הלחץ תגבר על הנזק שזה יכול לעשות לגוף פחח
למה המחקרים *שממומנים על ידיי פייזר* אומרים שהחיסון בטוח אבל אלה שלא לא? (למשל המחקרים של מכון דוידסון) לא מחשיד? אתם לא חושבים שלכסף שפייזר נתנו לחוקרים יש השפעה על המחקר שלהם!? אני בספק שהם בכלל חקרו! אני נוטה יותר לסמוך על אלה שחקרו בלי לקבל כסף מפייזר שהיא גם ככה חברה שהיו איתה בעיות בעבר.
פרופסור גליה רהב - קיבלה מענק מפייזר
פרופסור גילי רגב יואחי - שימשה יועצת לחברת פייזר
פרופסור גבי ברבש - משקיע במניות של חיסון הקורונה (כאילו אם מרוויחים ממנו הוא גם מרוויח)
פרופסור רן בליצר - קיבל מענק כספי מפייזר
אתם אולי לא מזהים מהשמות אבל הם אלו שמדברים בטלוויזיה על כמה החיסון יענו בטוח ופרופסור רן הוא רופא ישראלי מייסד ומנהל מכון המחקר של שירותי בריאות כללית, אני לא הייתי סומכת על ה"מחקר" הזה ולא על ההוראה שנותנים לרופאים שלכם להגיד לכם שהכל בסדר והחיסון הכרחי ובטוח פחח הם לא חקרו כלום הם מדברים מהוראות כנראה
בעיקר פרופסור גליה רהב כל שניה שמים אותה לדבר על החיסון בעיקר לילדים אתם ישר תזהו אותה אם תחפשו
כמעט ואין אחד פה שלא יזהה אותה ואת גילי רהב שהראו אותן הרבה יחסית
בואו נגיד את זה ככה הם גם ימכרו את סבתא שלהם בטח בשביל מענק
אז אתכם? לא מעניין אותם בכלל מכם
לא ברור באיזו מנה תיפלו שתתן לכם וואחד התחרטות, אל תגעו בזה, כמה גם הגוף יכול לסבול רעלים? מי שלקח תיצאו את הרעלים בעזרת המדבקות להוצאת רעלים וכשזה מפסיק להיות שחור זה אומר שניקתם את הרעלים או שתשתו תה שמנקה רעלים
אני לא יודעת אם זה יציל לגמרי כי החיסון משבש מערכות גוף בעיקר אלו שכבר נפגעו ממנו אבל זה המעט שאפשר לעשות להוציא את כל הרעלים מהחיסון ולא לקחת יותר לא משנה כמה לוחצים, שהם יקחו אותו.
רופאים ברחבי העולם שמסכנים את העבודה שלהם מודים שזאת מזימה
עוד כמה עובדות מעניינות:
-בזמן שהfda לא אישר עדיין את החיסון אז הם דחפו מאוד לקחת אותו בתקשורת לא מחשיד? מישהו יצא עליהם על זה בשידור והם המשיכו כאילו זה שפוי
-הם שיקרו בסבב הראשון על זה שהבתי חולים מפוצצים אבל אנשים נכנסו עם מצלמות ולפחות המחלקות קורונה בתור התחלה היו ריקות
זה אמא ואבא של הנורה האדומה אם הם שיקרו על בתי חולים ישר על ההתחלה ואמרו שהם מפוצצים בחולי קורונה כשהם לא היו אז יש להם מספיק חוצפה לשקר על הכל ולהשתמש בקהל שמאמין להם לכל מה שהם רוצים
- גם עצם זה שמסתירים ומשתיקים את המתים והתופעות לוואי זאת חתיכת נורה אדומה ודבר מוזר בפני עצמו וגם בהתחלה שלחולי סרטן ומתים ממחלות רקע כתבו שהם מתו מקורונה במסמכים שלהם
יש לועדת החקירה האזרחית פרסומת: "לצערנו, כמות הנפגעים מחיסון פייזר הנוכחי אינה מדווחת לציבור והסיכון שבחיסון לילדים גדול בהרבה מכפי שמסופר בתקשורת הרשמית", הם קוראים בה לא למהר לקחת את החיסון בעצם.
יש משפט ידוע שאומר "רק דגים מתים שוחים עם הזרם" הם רואים אותנו כדגים מתים שהולכים ישר אחרי כל מה שפופולרי בלי לבדוק כלום ובונים על זה שלא נשים לב שיש פה מהלכים מלוכלכים עלינו.
הנה נפגעי חיסון וזה עוד כלום האמת לעומת מה שמופץ ומוכח ברשתות אבל זה מספיק ואם תרדו למטה יש את אושרת קוטלר שהיא מתחרטת שהתחסנה והיא יצאה על התקשורת ואמרה שהיא כמו רבים קיבלה דלקת מפחידה בשריר הלב
לא טובו
יש לי הרגשה שהולך להיות פה שלטון דיקטטורי,
אבל יש מלא מקומות שאנשים לא מחוסנים לא יכולים להיכנס..
אבל לא להיכנס לקניון זה פשוט עוצר אותם ממלא דברים,
אני בעד חיסונים ושכולם יתחסנו אבל יש אנשים שמפחדים או לא מאמינים וזה לא בסדר לעצור אותם
אבל יש מלא מקומות שאנשים לא מחוסנים לא יכולים להיכנס..
אבל לא להיכנס לקניון זה פשוט עוצר אותם ממלא דברים,
אני בעד חיסונים ושכולם יתחסנו אבל יש אנשים שמפחדים או לא מאמינים וזה לא בסדר לעצור אותם
בן זונה שימות כמו רבין אמן
דיקטטוריה !!
הגיוני
התחלה של דקטטורה במדינה של דמוקרטיה
קניון הוא דבר חיוני כדי לקנות דברים כמו אוכל בגדים ודברים לשימוש היום יומי. יש אנשים שיש בקרבתם קניון אך לא סופר .
מזעזע
קניון הוא דבר חיוני כדי לקנות דברים כמו אוכל בגדים ודברים לשימוש היום יומי. יש אנשים שיש בקרבתם קניון אך לא סופר .
מזעזע
דעתי היא שהוא נאצי דיקטטור
צריך לתלות אותו
צריך לתלות אותו
מטומטם לגמריי, טוב שמשרד הבריאות פוסלים אותו..טוב שיש כבר מרכזי קניות פתוחים,לא חסר, לעומת הקניונים הסגורים בבניין
אנונימי
אני לא מכיר בן אדם אחד שמת מקורונה אבל אני מכיר אישית 3 אנשים בריאים שמתו מדום לב אחרי החיסון
^
למרות השנאה המשותפת פה לבנט..
מצטערת לשמוע אבל כשמדברים באחוזי התמותה של מתחסנים או חולי קורונה..יש הרבה יותר חולי קורונה
למרות השנאה המשותפת פה לבנט..
מצטערת לשמוע אבל כשמדברים באחוזי התמותה של מתחסנים או חולי קורונה..יש הרבה יותר חולי קורונה
מי נראה לך שולט על כמה מתים מהקורונה? היום כל מי שמת אומרים בתקשורת מת מקורונה. אני מכיר כמה מקרים כאלה אישית.