3 תשובות
ומה יגידו ילידי 2004 ומטה?
לא פייר נכון, וגם לא מובן לי על פי מה יעריכו תלמידים? על פי עבודות? נו באמת זה לא משקף ידע כמו בחינה.
חוץ מזה שמה יקרה עם הלימודים הגבוהים? כאילו כל הבגרות שלהם תהיה מאיות כל אחד יכול ללכת להנדסה
אנונימית
זה דווקא יותר גרוע ממהשיש עכשיו כי כל שאר המקצועות יידרשו בשביל בגרות מלא מבחנים במקום מבחן אחד גדול
נו מה זה משנה. באנו לבכות על העבר נתרכז בעתיד