6 תשובות
לא
לא
לא
לא. אני חושב שיותר מחצי מהמקצועות בבית הספר מיותרים לחלוטין אחרי ו' או מקסימום ח'.
אפשר ללמוד דברים הרבה יותר חשובים, כמו להשקיע בחינוך מיני רציני ובדילמות עכשוויות, אקטואליה, פוליטיקה, כלכלה פיננסית בסיסית כדי שאנשים יידעו מה זה משכנתא ומה זה חשבון חשמל, ועוד הרבה הרבה דברים
אפשר ללמוד דברים הרבה יותר חשובים, כמו להשקיע בחינוך מיני רציני ובדילמות עכשוויות, אקטואליה, פוליטיקה, כלכלה פיננסית בסיסית כדי שאנשים יידעו מה זה משכנתא ומה זה חשבון חשמל, ועוד הרבה הרבה דברים
שואל השאלה:
^ מסכימה!!
^ מסכימה!!
באותו הנושא: