5 תשובות
לא
לא
הייתה לי אופציה של טכנאי ובגרות בבית ספר, מזל שלא הלכתי. כולם מתחרטים. בזבוז זמן חד משמעית.
הייתה לי אופציה של טכנאי ובגרות בבית ספר, מזל שלא הלכתי. כולם מתחרטים. בזבוז זמן חד משמעית.
לדעתי לא באלי כבר להתגייס ולהתקדם בחיים שלי אז לעכב את זה בשנתיים? גם אם ישלמו לי לא
אני בסוף יד
ואני מתגייסת באיחור של חצי שנה פלוס מינוס מכל השכבה שלי לא משהו רציני
עדיף לסיים את הבית ספר עם משהו ביד מאשר לחפש את עצמך אחרי הצבא
ואני מתגייסת באיחור של חצי שנה פלוס מינוס מכל השכבה שלי לא משהו רציני
עדיף לסיים את הבית ספר עם משהו ביד מאשר לחפש את עצמך אחרי הצבא
באותו הנושא: