התחברות
הרשמה
כדאי ללכת ללמוד?
אני בן כדאי לי ללמוד בניית ציפורניים ואיפור?
אני מאוד אוהב איפור ולקים אני כל הזמן הולך לידידה ואנחנו מאפרים ןשמים לק אחת לשניה
8 בספטמבר 2019, 21:26
לק
איפור
קורסים
קריירה
3 תשובות
אם אתה אוהב את זה אז לך על זה
ל
לא שם עליכם.
אם אתה אוהב את זה לך על זה
מ
מגניבה כמוך
כן זה ממש כיף לדעתי, אתה לא צריך להיות בת בשביל זה
ג
ג'ס (אתה)
באותו הנושא:
מישהו שמכיר את התיכון גימנסיה גן החום או טומשין ויכול להגיד לי איפה יותר כדאי ללכת ללמוד? אני עוברת בית ספר ויש לי התלבטות
אני קונה גיטרה, ולא בטוחה אם כדאי ללכת ללמוד אצל מורה, או ללמוד באינטרנט, אז יש לי 2 שאלות
כדאי ללכת לגדנע או ללכת לביהס ללמוד?אם אני במחזור
כדאי ללכת ללמוד ביולוגיה או מחשבים? בהתחשב בעובדה שאת שניהם אני לא אוהבת אבל צריכה לבחור
לא סיימתי ללמוד למתכונת מחר בתנך..להמשיך ללמוד עכשיו או ללכת לישון?
למישהו יש המלצות על איפה כדאי ללכת ללמוד איפור ברמה גבוהה? אני המון זמן רוצה וחשבתי על יוסי ביטון..
כדאי לי ללכת לבית ספר בשביל ללמוד שעה לשון ושעה אנגלית?
כדאי ללכת ליום עיון באזרחות או להישאר בבית ללמוד?
סיימתי ללמוד ובא לי ללכת לים להשתזף אבל החברים שלי לא יכולים, ללכת לבד...?
מה כדאי? להמשיך ללמוד למבחן עד שלוש בערך או ללכת לישון ולקום בשש בבוקר כדי ללמוד?
אני רוצה ה ללכת ללמוד לפצח את הקול שלי כדאי לי ויצא לי מזה משהו?