11 תשובות
שואל השאלה:
הקטע הכי הזוי שאבא שלי 185 ואיכשהו אני עדיין בגובה הדפוק הזה
הקטע הכי הזוי שאבא שלי 185 ואיכשהו אני עדיין בגובה הדפוק הזה
אנונימי
תהיה לך קפיצת גובה בדוק
וואי ממש חשבתי על זה שכל הזמן בנים בסטיפס שואלים לגבי הגובה ועכשיו יש לי מה לענות.
היום הייתי ברכבת ועלו אנשים והיה איזה אחד חתיך נמוך, ועוד אחד חתיך גבוה אבל הנמוך יותר.
זהו זה הפואנטה של הסיפור.
לא צריך להיות גבוה.
היום הייתי ברכבת ועלו אנשים והיה איזה אחד חתיך נמוך, ועוד אחד חתיך גבוה אבל הנמוך יותר.
זהו זה הפואנטה של הסיפור.
לא צריך להיות גבוה.
שואל השאלה:
^^תודה רבה אני מאוד מקווה
^^תודה רבה אני מאוד מקווה
אנונימי
אני יכולה להעיד על עצמי שאם אני מתחברת לבן אדם ממש לא משנה לי מה הגובה שלו, ברור שאני אעדיף מישהו גבוה אבל גובה זה לא משהו שיעצור אותי מלהתאהב בבן אדם.
בלי קשר שיש המון בנות שזה כן מפריע להן אבל אם הבחור באמת נראה טוב ופשוט נמוך הן מחליקות, ואתה אומר שאתה נראה טוב אז בכלל אין לך מה לחשוש.
בלי קשר שיש המון בנות שזה כן מפריע להן אבל אם הבחור באמת נראה טוב ופשוט נמוך הן מחליקות, ואתה אומר שאתה נראה טוב אז בכלל אין לך מה לחשוש.
אנונימית
לא בהכרח , נכון שעדיף גבוה יותר .. אבל לא שופטים לפי הגובה, לפחות אני ו 1:60 זה סבבה יש לך עד זמן לקבוע
שואל השאלה:
איזה כיף שיש אנשים כמוכם❤
איזה כיף שיש אנשים כמוכם❤
אנונימי
ואם נניח הייתי מתחברת לאופי שלך לדוגמא לא היה אכפת לי לצאת איתך למרות שאתה יותר נמוך ממני (אני מטר שישים וארבע)
אנונימית
אבא שלי סיפר לי שעד סוף כיתה י' הוא היה 1.60 גם ואז הייתה לו קפיצת גדילה מטורפת ועכשיו הוא 1.83
שום דבר לא קבוע עדיין
שום דבר לא קבוע עדיין
אתה תגבה כנראה בקפיצת גדילה
וואלה שמע אחי, אני בגן הייתי הכי נמוך בקטע פסיכי אבל. ההורים שלי חשבו שאני אהיה נמוך קומה וזה, ועכשיו אני כיתה ז' 1.64. הכל פתוח עדיין, אין לך ממה להיות בלחץ
באותו הנושא: