התחברות
הרשמה
אם אני בתחנת רכבת מעביר חוגר בכניסה ואני בלי מדים, יעשו לי בעיות או שזה מותר?
7 בפברואר 2022, 17:41
חוגר
רכבת ישראל
רכבת
2 תשובות
אמור להיות רשום לך בחוגר אם אתה יכול לנסוע גם בלי מדים
אני במגב אבל זה מה שהבנתי מחבר
D
Daniel~
מותר
נ
נצי פלוטניק
באותו הנושא:
חיילים מעבירים באוטובוס רכבת וכו רב קו או חוגר?
כשחייל עולה לאוטובוס הוא מעביר את החוגר כמו שמעבירים רב קו?
תחנת הרכבת של עזריאלי - איך קוראים לתחנת רכבת שעוצרת בעזריאלי?
מישהו שנסע בזמן האחרון לתחנת רכבת בנימינה, או שהיה בתחנת רכבת בנימינה?
כשנכנסים בש"ג בכניסה לבסיס המפקדים יכולים לדעת לפי החוגר שלי מתי הגעתי ?
כמה וולט מעביר כניסת USB - כמה חשמל V מעביר כניסת USB במחשב?
שמות תחנות הרכבת בתל אביב - האם תחנת רכבת ארלוזורוב בת"א זו תחנת הרכבת סבידור מרכז?
תגידו אפשר שובר כניסה לרכבת במזומן בתחנת רכבת?
אם אני מראה בתחנות רכבת/ אוטובוסים חוגר אני עדיין צריכה להעביר את המזוודה או את התיק?
תגידו אם יש לי אולר ואני נכנס איתו לרכבת בכניסה יעצרו אותי לחקירה? אגב חשוב לציין שאני עם חוגר
דחוף, ברכבת ישראל התחנה "תחנת רכבת מרכז" בתל אביב זה עוצר בתחנה מרכזית החדשה?