2 תשובות
מקסימום ויגידו לך להעביר את התיק
תבקשי עזרה זה לא בושה.
אני תמיד מראה להם חוגר בלי להכניס... אבל לפעמיים ישמצבים שכן מבקשים אבל ברוב הפעמים לא
אנונימית