2 תשובות
מקסימום ויגידו לך להעביר את התיק
תבקשי עזרה זה לא בושה.
תבקשי עזרה זה לא בושה.
אני תמיד מראה להם חוגר בלי להכניס... אבל לפעמיים ישמצבים שכן מבקשים אבל ברוב הפעמים לא
אנונימית
באותו הנושא: