27 תשובות
לא
אנונימי
עוד לא מאוחר מדי
לא, תמיד אפשר להכיר
לא כזה נורא אבל עוד לא מאוחר
אנונימית
אם הוא רוצה להיות בזוגיות אז קצת כן, אם לא אז מן הסתם שלא
אנונימית
הכל יהיה בסדר זה יבוא, תבדוק למה זה לא הגיע עדיין
כן
בכלל לא. אני לא אשקר זה כן חריג, בפועל אנשים כאלה מהווים פחות מ0.2% מהאוכלוסיה(או אחוז בערך אם כוללים גם אנשים עם נכויות קשות).
אבל אין בזה שום דבר רע מבחינתי, זה לא מעיד כלום
אבל אין בזה שום דבר רע מבחינתי, זה לא מעיד כלום
זה לא משנה
אל תוותר אם אתה רוצה אהבה
אל תוותר אם אתה רוצה אהבה
ממש לא
אם אתה לא מזיי**ן אז כן
תלוי אם זה מפריע לך
בשיאי הכנות? זה לא נורא כמו שזה נורא שאין לך אישה וילדים בגיל הזה.
לא , אם אתה מרגיש בדידות אז כדי לך למצאו , אם אתה שמח ובסדר אז זה בסדר גמור
השאלה האמיתית היא למה נוצר מצב כזה?
תראה.. אף פעם לא מאוחר מדי.
אבל זה גיל שבו כבר חושבים על להתמסד ולהביא ילדים, הכל לאט לאט ובקצב שלך (:
אבל זה גיל שבו כבר חושבים על להתמסד ולהביא ילדים, הכל לאט לאט ובקצב שלך (:
כן, זה כבר מעיד על משהו .
סורי, אבל כן...
זה טיפה מוזר...
אני לא יודעת לא מכירה אותך, זה יכול להיות מהדינמיקה שלך עם אנשים/מה שאתה משדר להם, וזה יכול להיות כי אתה מתבודד ופחות יוצא ומכיר אנשים.
לא מכירה אותך בשביל לדעת
לא מכירה אותך בשביל לדעת
לא. אני ב35 ולא הייתי בזוגיות.
אנונימית
סאס אחי
שואל השאלה:
על מה זה מעיד?
על מה זה מעיד?
אנונימי
באותו הנושא: