התחברות הרשמה

וואי בנים למה אתם מסננים כלכך הרבה זמן זה מעצבן

7 בפברואר 2022, 00:15
מצב רוחדיכאוןהתאהבות    
2 תשובות
שאלה טובה!!!!!!!
בנים ענו נא
ט
טונה.
בנים בנים עם של בבונים
m
mr_thomas_official
באותו הנושא:
בנים- למה יש לכם כלכך הרבה אגו?
למה יש כלכך הרבה בנים חסרי כבוד לבנות?זה בלתי נסבל
היא כלכך יפה וואי וואי
איך זה שלבנים יש כלכך הרבה השפעה על בנות וההפך זה לא קורה?
למה מלא אנשים מסננים? זה כלכך מתסכל.
ארי עברה כלכך הרבה בחיים למה היא לא מקבלת את ההערכה שמגיע לה וואי
למה כלכך הרבה אנשים בגילי מחפשים בני זוג שאותי זה בכלל לא מעניין?
וואי בא לי טוסט ברמות, אבל אכלתי כלכך הרבה עד עכשיו): מה לעשות?
אני מרגישה כלכך לבד, מרגישה שיש לי כלכך הרבה לספר ולפרוק ואין מי שיקשיב, מה לעשות ?
לסדרה החץ מגיע כלכך הרבה יותר הערכה בארץ היא כלכך טובה
למה יש כלכך הרבה אנשים רעים בעולם וכלכך מעת טובים זה כלכך עצוב...