13 תשובות
בנות- למה אתן מכלילות?
את סתם מכלילה את כולם
בנים הם החיים במיוחד גאגהד בלי אגו בלי כלום
יש לרוב הגברים הרבה אגו כדי להיות כביכול "גברים"
ילד שאוהב מוזיקה,
קטל אותך,
קטל אותך,
לא יודע אם זה הדרך שבא אנשים היו מתארים אותי אבל כל אחד והדעה שלו
למה בנות כמוך חייבות להכלי דיי כבר זה מעצבן כל דבר בנות כמוך חייבות להגיד
בנים כאלה חארות בנים כאלה אנסים
לא לומדות לכתוב דברים בצורה שלא תכלחיל את כולם כי לא כול םכאלה
בנים כאלה חארות בנים כאלה אנסים
לא לומדות לכתוב דברים בצורה שלא תכלחיל את כולם כי לא כול םכאלה
שואל השאלה:
אבל זה נכון.זאת לא הכללה.
כל הזמן אתם עושים משחקי אגו
אבל זה נכון.זאת לא הכללה.
כל הזמן אתם עושים משחקי אגו
אנונימית
מה נכון בזה זה כמו שאני אגיד
בנות למה אתן כאלה צומיסטיות
זה נכון לא?
בנות למה אתן כאלה צומיסטיות
זה נכון לא?
שואל השאלה:
אבל זה נכון.
כל הזמן מנסים לשחק אותה גברים.
וזה לא מאגניב. מתי תבינו?
פשוט תפסיקו עם זה.
אני בטוחה שכל אחד מכם יודע שהוא כזה.
אתם סתם מנסים לצאת שאתם לא.
ולצאת גברים
אבל זה נכון.
כל הזמן מנסים לשחק אותה גברים.
וזה לא מאגניב. מתי תבינו?
פשוט תפסיקו עם זה.
אני בטוחה שכל אחד מכם יודע שהוא כזה.
אתם סתם מנסים לצאת שאתם לא.
ולצאת גברים
אנונימית
בסדר ואת מנסה לצאת כזו אישיות טובה נוחמדה אני בטוח שגם את אוגאויסטית בדברים מסוימים בואי אף אחד לא מושלם
*אני לא אומר שאין לי אגו* אבל אני בטוח שגם לך יש כמו לכולם בצורות מסוימות
ושתדעי עם איך שאת מתנסחת ומנסה לצאת צודקת אני מבין למה את חושבת שאנשים אגואיסטים כי את מסתכלת למה הם לא בסדר במקום על עצמך קצת
*אני לא אומר שאין לי אגו* אבל אני בטוח שגם לך יש כמו לכולם בצורות מסוימות
ושתדעי עם איך שאת מתנסחת ומנסה לצאת צודקת אני מבין למה את חושבת שאנשים אגואיסטים כי את מסתכלת למה הם לא בסדר במקום על עצמך קצת
אבל תפסיקו להכליל זה שנפגעתן לא אומר שכל הגברים ככה
כי אנחנו אחושרמוטה גברים
באותו הנושא: