5 תשובות
אני איבדתי את החוש ריח וטעם לחצי שנה
כן גם לי זה היה ככה הפסיק לי רק לפני איזה יומיים שלוש
כן, זה רגיל אבל אם זה ימשיך עוד הרבה זמן תלכי לרופא
כן
אבא שלי החלים ועדיין משתעל כמו איזה מפצלת
כנל גם לאחותי ולשאר המשפחה
אבא שלי החלים ועדיין משתעל כמו איזה מפצלת
כנל גם לאחותי ולשאר המשפחה
אחרי הדלתא לא היה לי כלום חוץ מקצת שחוש הריח הופחת מקווה שגם עכשיו לא יהיה
והיה לי קשיי נשימה חודש בערך ועבר
והיה לי קשיי נשימה חודש בערך ועבר
באותו הנושא: