6 תשובות
כן חוסר דם זה מסוכן
שואל השאלה:
זה לא חוסר דם
זה חוסר ברזל..
זה לא חוסר דם
זה חוסר ברזל..
אנונימי
אנמיה זה סוג של חוסר דם
אנמיה היא מצב של ירידה ברמת ההמוגלובין בדם, או של ירידה ברמת הכדוריות האדומות בדם, היכולות לשאת את ההמוגלובין. כך או כך, התוצאה היא אספקה ירודה של חמצן לרקמות הגוף. איכילוב
אנמיה היא מצב של ירידה ברמת ההמוגלובין בדם, או של ירידה ברמת הכדוריות האדומות בדם, היכולות לשאת את ההמוגלובין. כך או כך, התוצאה היא אספקה ירודה של חמצן לרקמות הגוף. איכילוב
שואל השאלה:
יש לי את זה...
ודם לא חסר...
חסר ברזל בגוף...
יש לי את זה...
ודם לא חסר...
חסר ברזל בגוף...
אנונימי
אני יודעת מה זה וזה מסוכן
חוסר ברזל זה גם לא בריא לגוף ויכול לגרום לנזקים
חוסר ברזל זה גם לא בריא לגוף ויכול לגרום לנזקים
כן זה יכול לגרום להמון בעיות בריאותיות שונות לגבי בעיות לב אני לא בטוחה
באותו הנושא: