5 תשובות
אשכרה..
מה שעצוב זה שאנשים קונים את זה...
מה שעצוב זה שאנשים קונים את זה...
אשכרהה
איזה נורא זה שווה רצח מה את רצינית
הלוואי הייתי מוצאת אנשים שבאמת יתנו לי כסף על זה
איזה נורא זה שווה רצח מה את רצינית
הלוואי הייתי מוצאת אנשים שבאמת יתנו לי כסף על זה
כןכןכןכןכן!!!!
ממש לא נורא!
רק למי את מוכרת? שואלת בשביל חברה
רק למי את מוכרת? שואלת בשביל חברה
יש אינסטה? אני קונה
אנונימי
באותו הנושא: