20 תשובות
המ אולי כן ואולי לא
כי זה לא כמו לצלם משהו אינטימי מידי
אנונימית
תרשום את השם משתמש שלך אשלח לך
אנונימית
כן כולה רגליים
לא.
ממש ממש לא.
למה לי?
כל עוד זה אנונימי
אפילו בשביל 100 שקל
למה מאנונימי אחי?
לא. המחשבה המטרידה הזו הייתה רודפת אותי שנים
תלוי בכמה, יש סכומים שאסור להתעלם מהם
לא יודעת, תלוי כמה כסף ולמי
כן בטח
אנונימי
בנות שכן תשלחו לי באינסטה הודעה aviad_n2018
אנונימי
כמה אתה מוכן?
אנונימית
שואל השאלה:
500 בבקשה המלכה רק תמכרי לי אני אעשה הכל בשבילך
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית- 200 שקל לתמונה
אנונימי
למה שמישהו ישלם על זה תהיו רציניים
זה כלום 200
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה את עדיין על אנונימית, הוד מעלתך?
אנונימי
אנונימית שלחי הודעה אני אדבר איתך על מחירים שם וסימפ אני משלם טוב אל תבלסל את המוח אני קונה יותר סרטונים וכל אחד והפטיש שלו זה שאתה לא מאמין זאת בעיה שלך אבל אני דיברתי בשיא הרצינות אז שחרר
אנונימי
שואל השאלה:
בבקשה אנונימית אנחנו מאוהבים ברגליך
אנונימי
סבבה 500 מוכנה לשלוח לך
אנונימית