4 תשובות
יש לך בsensativty תעלי את המספר מ1 לגבוה יותר
כנראה בהגדרות רדי הכי למטה ויהיה לך כפתור כזה לריסט
שואל השאלה:
כי אני יודעת שזה אפשרי
שואל השאלה:
יש לך מושג גם איך עושים reset להגדרות?