3 תשובות
תקחי את מה שאני רושמת לך לתשומת ליבך
את יכולה לקחת מאז שמתחיל לך המחזור אני לקחתי בגיל 13 בלי ידיעת הורים
חזה גדל והתרגשות אבל זה שווה את הדיכאון ואת זה שאת דופקת לעצמיך את ההורמונים?
אני כרגע מכורה לגלולות בגלל החצקונים והיופי אבל זה הרבה פעמים דפק לי את השכל והתחילו לי מזה חרדות
תתייעצי עם רופא אבל מציעה לך באמת במטרה מלאה
עדיף שלא לעשות את זה. כי זה לא תמיד באמת עובד.. לא לכולם זה מגדיל, כל אחת והגוף שלה..
ומגיל 16.5 בערך את יכולה ללכת לקנות לבד כמובן עם המרשם.
נראה לי 16+