7 תשובות
לא מוזר גם אני עושה אתזה
לא
נורמאלי בהחלט
לא
לא. גם אני עושה את זה וגם בודק שהחלונות בלי סורגים סגורים ונעולים
רק פסיכופטים לא עושים את זה
לא מוזר
גם אני בודקת
גם אני בודקת
באותו הנושא: